رسما تایید شد: وان‌پلاس 2 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود!

OnePlus-Twoهمین دیروز بود که تعدادی تصویر از جلو و پشت پرچم‌دار آینده وان‌پلاس، یعنی وان‌پلاس 2 منتشر شد. برروی تصویر مربوط به بدنه پشتی این پرچم‌دار در زیر فلاش، چیزی شبیه به یک اسکنر اثر انگشت قابل مشاهده بود. حال به‌تازگی، کمپانی وان‌پلاس عکسی را در اکانت خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که وجود این سنسور را در وان پلاس 2 تایید می‌کند.

وان پلاس 2طبق شایعات، وان‌پلاس 2 صفحه نمایشی بین 5.5 تا 5.7 اینچ را با خود حمل کرده که وضوح تصویر آن هنوز مشخص نیست که FHD یا QHD خواهد بود. هم‌چنین برروی این پرچم‌دار، یک تراشه اسنپ‌دراگون 810 قرار گرفته که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای و چیپ گرافیکی Adreno 430 می‌شود. این‌طور که پیداست، وان‌پلاس به موضوع «حرارت بیش از حد» این تراشه توجه ویژه‌ای دارد، از این رو از نسخه 2.1 آن در وان‌پلاس 2 استفاده کرده است. البته چندان خبر خوبی نیست که بگوییم نسخه 2.1 تراشه اسنپ‌دراگون 810 قبلا در اکسپریا Z3 پلاس سونی به‌کار گرفته شده و هم‌چنان داغ می‌کند!

لازم به ذکر است که وان‌پلاس، محصول آینده خود را به پورت USB-C مجهز نموده که استفاده از کابل USB را از هر دو طرف ممکن می‌سازد. نظر شما چیست؟ شانس فروش این محصول را در برابر پرچم‌داران آینده دیگر کمپانی‌ها، چگونه ارزیابی می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH