Yota تصمیم دارد محصول بعدی خود را با سیستم عامل Sailfish عرضه کند!

در طول هفته گذشته گزارش‌هایی در خصوص اینکه کمپانی Yota تصمیم دارد به سمت سیستم عامل Sailfish برود منتشر شد که با این وجود شاهد یک محصول متفاوت از سوی این کمپانی خواهیم بود. البته کمپانی مذکور ادعا قبلی در خصوص استفاده از سیستم عامل تایزن را رسما رد کرد و فعلا خبری در خصوص تایید یا رد ادعا استفاده از سیستم عامل Yota منتشر نشده است.

Yotaphone-2

Vlad Martynov در این خصوص اعلام کرده که Yota 2 با این سیستم عامل عرضه خواهد شد که باعث می‌شود اصلی‌ترین ویژگی Yota در کنار سایر قابلیت‌ها محصولی دوست داشتنی را ایجاد کند. وی اعلام کرده که آن‌ها بین تایزن و Sailfish مانده بودند که که در واقع بر اساس باورشان بهترین انتخاب را کرده‌اند. گفتنی است که کمپانی روسی Yota در طول سال گذشته اسمارت فونی را معرفی کرد که دارای دو صفحه نمایش بود که دیگری در بخش پشتی دستگاه قرار می‌گرفت و به صورت سیاه و سفید بود و اکنون نیز انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد نسخه جدید آن با سیستم عامل Sailfish باشیم.

انتظار می‌رود که Yotaphone 2 در ماه آینده عرضه شود و اکنون نیز کاربران آمریکا قادر به پیش خرید کردن آن هستند. بر اساس انتظارات این محصول نیز از دو صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که صفحه اصلی آن 5 اینچی آمولد با وضوح تصویر 1080p بوده و  صفحه نمایش دیگر دستگاه که همیشه روشن می‌ماند نیز از فناوری EPD (نمایشگر الکترونیکی کاغذی) استفاده خواهد کرد و سایزی 4.7 اینچی را داراست.

انتظار می‌رود که محصول جدید Yota از پردازنده اسنپدراگون 801 استفاده کند و 2 گیگابایت نیز حافظه رم داشته باشد که در کنار یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی یک محصول میان‌رده اما جالب را تشکیل می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که Yotaphone 2 زمانی که اپلیکیشن مدیریت مصرف باتری آن در حال اجراست بتواند تا 5 روز با یک بار شارژ کامل در نمایشگر EPD دوام بیاورد. با وجود اینکه نسخه قبلی این محصول از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد اما اکنون انتظار می‌رود که شاهد سیستم عامل Sailfish بر روی این محصول باشیم. نظر شما در خصوص این اسمارت فون و سیستم عامل Sailfish چیست؟

1 در مورد “Yota تصمیم دارد محصول بعدی خود را با سیستم عامل Sailfish عرضه کند!”

  1. من خیلی از sailfish os خوشم میاد، خیلی باحاله! توی اون، هوم اسکرین به چنتا پنل تقسیم میشه که هر بخش مربوط به یه سری برنامه هست. کلا چیز جدید و جالبیه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH