از این پس می‌توانید عکس خودتان را نوش جان کنید!

اگر یکی از دوستداران سینه چاک قهوه باشید حتما با قلب‌هایی که کافه‌دارها بر روی آن می‌کشند آشنا هستید (اسپرسو) و می‌دانید که چه لذت خاصی دارد. حال نظرتان در خصوص تصویر خود بر روی قهوه چیست؟ فناوری روز به روز پیشرفت می‌کند و هر روز نیز جنبه‌های متفاوت‌تری از زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و اکنون نیز شاهد پرینتری هستیم که می‌تواند تصویر افراد را بر روی قهوه رسم کند و البته بدون شک چنین کاری در توان دست انسان نیست (البته کمی با اغراق) و نیازمند دقت یک دستگاه است.

coffe

تنها کافی است که اپلیکیشن مربوطه را بر روی اسمارت فونتان نصب کنید و یک تصویر از خودتان ثبت نمایید. حال دستگاه شروع به کار خواهد کرد و فردی به شکل شما را بر روی قهوه به نمایش خواهد گذاشت. البته دستگاه مذکور قهوه ساز نیست و در واقع تنها تصویر را بر روی قهوه رسم می‌کند و شما می‌بایست قهوه را با کمک دستگاه دیگری بسازید. دستگاه مذکور قیمت نسبتا بالایی نیز دارد و برای خرید آن می‌بایست 1000 دلار خرج کنید.

Capture

Ripple این دستگاه را در هفته CE نیویورک معرفی کرد و شاید پاییز امسال کافی شاپ محل شما چنین قابلیتی را در اختیار مشتریانش قرار دهد و البته با وجود قیمت بالا این پرینتر (در اصطلاح) خرید چنین محصولی برای خانه چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

2 در مورد “از این پس می‌توانید عکس خودتان را نوش جان کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH