بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2324: استوانه‌ای قدرتمند

این روزها و در بازار گجت‌ها که چرخی بزنیم، همه جور وسایلی پیدا می‌شود! از انواع و اقسام فناوری‌های روز دنیا گرفته تا گجت‌هایی کوچک و جمع و جور که شاید گاه با خود فکر کنیم که این‌ها چه استفاده‌هایی دارند! یکی از محصولاتی که چند وقتی است در بازار به وفور یافت می‌شود، اسپیکرهای قابل حمل بلوتوث است. این دستگاه استفاده مشخصی داشته و طبیعتا نمی‌توان برای آن شرح وظایف خاصی در نظر گرفت.

IMG_3572

خب امروزه هر کس در خانه‌اش، یا سینمای خانگی داشته و یا با لپ‌تاپ و اسمارت‌فون خود به موسیقی مورد علاقه‌اش گوش می‌دهد؛ اما با وجود باتری‌هایی که تا چشمی بر هم بگذاریم خالی می شوند، شاید در مسافرت‌های خانگی و یا سفرهای مجردی با دوستان و رفقا، برای گوش دادن به موسیقی بایستی فکر دیگری کرد! پس طبیعتا ذهن ما به سمت همین اسپیکرهای بلوتوثی می‌رود که گاه بسیار کوچک و پر قدرت است و گاه نیز سایز آن‌ها کمی بزرگ‌تر می‌شود.

tsco-1

اسپیکری که قصد داریم تا آن را کمی برای شما معرفی کنیم، TSCO TS 2324 است که همان‌طور که از نامش پیداست، متعلق به کمپانی تسکو است.

طراحی و ظاهر

این اسپیکر ظاهری استوانه‌ای داشته و در نگاه اول کمی بزرگ به نظر می‌رسد! پس باید لفظ اسپیکر جیبی و کوچک را از روی این محصول برداشت. TS 2324 لوله‌ای، در دو طرف خود از توری مشکی رنگ بهره برده است؛ اما صدای خارج شده تنها از یک طرف بوده و سمت دیگر بیشتر حالت تزئینی دارد. البته بیشتر که چه عرض کنم، کلا حالت تزئینی دارد!

در قسمت تحتانی این استوانه فضایی در نظر گرفته شده است که وظیفه تولید صدای بم یا همان باس اسپیکر را بر عهده می‌گیرد.

tsco-end

در قسمت فوقانی، درپوش مشکی رنگی وجود دارد که با کنار زدن آن، پورت‌های اسپیکر نمایان می‌شود.

TSCO-Top

یک پورت میکرو USB برای شارژ دستگاه، یک پورت USB برای شارژ دستگاه‌های دیگر،یک پورت رم، و نهایتا جک 3.5 میلی‌متری صدا.

PORT-TSCo

همان‌طور که مشاهده می‌نمایید این محصول علاوه بر یک اسپیکر قابل برای شما، می‌تواند به عنوان پاور بانک هم برای شما فعالیت کند که خود مزیتی بسیار خوب محسوب می‌شود.

این اسپیکر در حالت خوابیده، دارای سه دکمه اصلی بر روی بدنه است.

tsco-2

دکمه پاور که با چراغی آبی رنگ در هنگام روشن بودن احاطه شده است.

POWER-Tsco

دکمه شروع و استاپ برای پخش موسیقی و نهایتا دکمه فیزیکی کاهش و افزایش صدا که عملکرد پرش به آهنگ‌های قبل و بعد را نیز برای شما انجام می‌دهد. همچنین یک دستگیره ساده در کنار بدنه قرار گرفته که بعید می‌دانم استفاده خاصی داشته باشد!

PLAY-paause-tsco

اگر در چند جمله بخواهم ظاهر این محصول را توصیف کنم، طبیعتا از زیبایی آن نمی‌توان سخن به میان آورد! اما هیبتش در صدایی است که تولید می‌کند!

اتصال، قدرت و کیفیت صدا

با دیدن ظاهر دستگاه و حس کردن وزن 500 گرمی آن، طبیعتا به همین میزان نیز از آن توقع صدا داشته باشید.

با فشردن کلید پاور دستگاه، گوینده پنهان شده در این دستگاه، بیدار شده و با صدایی خواب آلود اعلام می‌کند که دستگاه آماده اتصال به بلوتوث است! این فرآیند Pair شدن به راحتی انجام شده و مشکل خاصی از این بابت نخواهید داشت.

پس از این فرآیند معمولا دستگاه به طور اتوماتیک شروع به پخش یکی از موزیک‌های درون گوشی یا تبلت شما می‌کند که البته کمی تعجب بر انگیز است!

full-3

این اسپیکر تسکو با توان آمپلی فایر 5 وات (2 عدد اسپیکر 5 وات) و قدرت خروجی 600 وات P.M.P.O صدای بلند و عجیبی را برای شما تولید خواهد کرد. قطعا اولین بار پس از اتصال این اسپیکر به گوشی خود و افزایش همزمان صدای دستگاه و البته گجت همراه خود، با صدایی بسیار بلند روبرو خواهید شد که شما را شگفت زده می‌کند.

البته طبیعی است که هر چه این صدا بلند تر می‌شود، از کیفیت آن نیز کاسته شده و به طبع آن باید کمی نویز را نیز تحمل کنید؛ اما خب این اسپیکر که نه می‌توان آن را کوچک نامید و نه خیلی بزرگ، می‌تواند یک جمع چند نفره را در هر جا که باشید کاملا پشتیبانی کند!

به جز فرآیند Pair شدن با یک محصول بلوتوث دار، شما می‌توانید از کابل AUX نیز جهت اتصال و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید.

پس از ورود کابل 3.5 میلی‌متری به پورت مخصوص، باز هم همان بانوی پنهان شده، اعلام می‌کند که دستگاه به سیستم AUX متصل شده و آماده استفاده است. در این حالت نیز استفاده از دستگاه به راحتی امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد میزان نویز تولید شده در این حالت کمی بیشتر از حالت اتصال به بلوتوث است که خب البته به کیفیت کابل شما نیز بستگی دارد. شرکت سازنده یک کابل مخصوص AUX برای شما درون جعبه قرار داده اما خب طبیعتا برای استفاده بهتر باید به فکر یک کابل بلندتر و البته با کیفیت‌تر باشید.

Full

به جز این حالت، شما به کمک رم میکرو SD نیز می‌توانید از این دستگاه به راحتی استفاده کرده و بدین ترتیب از راه‌های مختلفی برای گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه‌تان بهره گیرید.

اما این پایان کار نیست و همان‌طور که در ابتدای بررسی نیز عرض کردیم، این محصول برای شما حکم یک پاوربانک را نیز دارد که می‌تواند به شارژ دستگاه مورد نظر شما از طریق پورت USB کمک کند.

با توجه به ظرفیت باتری این محصول یعنی 4000 میلی آمپر، در صورت پر بودن آن بر روی حداقل یک بار شارژ کامل گجت‌تان می‌توانید حساب باز کنید.

این اسپیکر جهت شارژ شدن به حدود 3.5 ساعت زمان نیاز داشته و پس از تکمیل آن، می‌توانید به صورت مداوم تا بیش از 12 ساعت به پخش موزیک بپردازد! البته خود باید توان همراهی آن را نیز داشته باشید.

کلام آخر

با توجه به نفوذ روز افزون تکنولوژی به زندگی افراد، طبیعتا روز به روز نیاز به این چنین وسایلی در هر خانه‌ای احساس می‌شود. شاید با خود بگویید که دیگر اسپیکر جز آن وسایل نیست، اما خب بودن آن حتما روزی به درد شما خواهد خورد. حال اگر این اسپیکر پاور بانک نیز باشد، آن‌گاه دیگر حتما این دستگاه یار سفرهای شما خواهد شد.

IMG_3577

این محصول درون خود، از یک کابل AUX و یک کابل USB بهره می‌برد و برگه کوچکی نیز به عنوان دستور العمل در کنارش وجود دارد. قیمت تقریبی این اسپیکر بلوتوثی، چیزی کمتر از 100 هزار تومان است که با توجه به قابلیت پاور بانک بودن آن، می‌تواند ارزش خرید بسیار خوبی داشته باشد.

11 در مورد “بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2324: استوانه‌ای قدرتمند”

  1. سلام اسپیکر من داشت خیلی عادی میخوند از بلوتوث وصل بود به گوشیم ولی یهو قطع شد و حالا هیچ کاری نمیکنه فقط چراغ آبی داخلش چشمک میزنه اسمtsco و مدلش۲۳۴۴n هست کسی می‌دونه چش شده؟؟؟ لطفاً کمک کنید

    1
    1
  2. سلام
    اسپیکری وجود داره که بشه به لب تاب با بلوتوث متصل بشه در درجه اول و بعدش بشه صدا رو از اسپیکر با هندزفری گوش کرد؟
    من 1 اسپیکر tsco خریدم. خوبه کیفیتش بد نیست اما یا فقط با بلوتوث کار میکنه یا فقط با aux

  3. سلام.
    من این اسپیکر امروز به دستم رسید.
    باید بگم که فکر میکنم یه تغییراتی توش داده باشن.چون از صدای بانوی پنهان شده خبری نبود و فقط صدای بوق(که تو شرایط مختلف با هم فرق میکنه)میده و موقع وصل شدن به گوشی هم به صورت خودکار آهنگ پخش نمیکنه که خلاف چیزای تو بررسی بود و تنظیماتش به همون صورت میمونه(مثلا اگه صدا خیلی کم باشه همونجوری میمونه)
    صداشم بلنده و به اندازه هیکلش هست و کیفیت ساخت و صداشم بد نیست و به نظرم نسبت به قیمتش ارزش داره.
    یه کابل aux و usb هم تو جعبه هست و جعبه تقریبا مناسبی هم داره

  4. سلام من این اسپیکر رو از سایت دیجی کالا گرفتم ولی شارژر نداشت فقط یه کابل usb داشت میخواستم بدونم کلا نداره یا برا من این طوریه؟ هرکی میدونه کمکم کنه مرسی

    1. من یه اسپیکربایه مدل دیگه خریدم مدل n11 که یک کابل usbهمراش بود ولی یه مقدارشارژهم داشت که بعدازان به مدت دوساعت به شارژ زدم ودارم ازش استفاده میکنم میخاستم بگم کلاهروسیله قابل شارژگرفته شدبایدیک مقدارشارژبرای راه اندازی ان وسیله بایدداشته باشه بعدشارژ اولیش زده بشه ولی این که اصلاشارژنداره مطما نیستم بتونه درست کارکنه ولی به شارژبزن ممکنه جواب بده کلا خریداین جورکالاهارا سفارش ندین وخودتون به طورمستقیم روی کالا نظارت داشته باشید منظورم موقع خریدفقط ازمغازه امکان داشته باشه نه سفارش محصول

  5. سلام بهترین اسپیکر چیه ؟
    من این اسپیکررو گرفتم به هیچ دردی نمی خوره چینی یه !
    از شکلشم معلومه بابا…..
    والا الان رفتم یه اسپیکر پپسی گرفتمساده هست ولی عین ساعت داره کار میکنه
    نخرین بابا !
    عین من گول نخورین

  6. اقای بهمنی بابت بررسی ممنون،ولی بهتر نیست همین وقتی رو که روی بررسی اسپیکر میزارید روی بررسی گوشیهای موتورولا مثل moto e و moto g بزارید یا گوشیهای ویندوز فونی جدید مثل lumia640 چون برای کاربران فقط بررسی گوشی مهمه حتی بررسی تبلت هم جذاب نیست فقط گوشی.

    1. نظرتو برای خودت بذار : فغت گوشی!!
      بقیه آدم نیستند و فقط تو آدمی ضمنا این بنده خدا کلی زحمت کشیده تا مخاطب های سایت راضی بمونن.
      فقت کوشی!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH