به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: متفاوت‌ترین‌ها را با ما تجربه کنید!

حدود دو سال پیش بود که با استقبال شما عزیزان، انجمن تخصصی آی‌تی‌رسان افتتاح گردید و هنوز هم به کار خود ادامه می‌دهد. در این دو سال با تلخی‌ها و شیرینی‌ها همراه‌تان بودیم و چه زود و سریع گذشتند این روزها! اما شاید هنوز هم با فروم آی‌تی‌رسان آشنایی نداشته باشید؛ انجمن آی‌تی‌رسان در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و قصد داریم تا در مورد برخی از بخش‌های آن توضیحاتی بدهیم.

Hand_and_pen_writing1یکی از پرطرفدارترین بخش‌های انجمن مرتبط به مشاوره در رابطه با گجت‌هاست که به چند بخش تبدیل می‌شود:

مشاوره تلفن همراه: در این بخش شما قادر خواهید بود تا از کاربران و متخصصان انجمن، در رابطه با خرید تلفن همراه، بهترین مشاوره را بگیرید. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید تا مشکلات تلفن همراه خود را با کاربران به اشتراک گذاشته و بهترین روش‌ها را برای حل مشکل‌تان دریافت کنید. مقایسه گوشی‌ها (از نظر سخت‌افزار، طراحی، نرم‌افزار، قیمت، باتری و…) از دیگر قسمت‌های این بخش به شمار می‌رود.

مشاوره تبلت: در این بخش شما قادر خواهید بود تا از کاربران و متخصصان انجمن، در رابطه با خرید تبلت، بهترین مشاوره را بگیرید. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید تا مشکلات تبلت خود را با کاربران به اشتراک گذاشته و جواب حل مشکل‌تان را بگیرید. مقایسه تبلت‌ها ( از نظر سخت‌افزار، طراحی، نرم‌افزار، قیمت، باتری و…) از دیگر قسمت این بخش به شمار می‌رود.

مشاوره لپ‌تاپ: اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ هستید، در این بخش قادر به دریافت نظرات و مشاوره کاربران و متخصصان انجمن خواهید بود. بخش مخصوص به مشکلات لپ‌تاپ‌ها و مقایسه لپ‌تاپ‌ها از دیگر قسمت‌های این انجمن هستند.

مشاوره سایر محصولات فناوری: این بخش از انجمن از محبوبیت کم‌تری بهره می‌برد و درآن شما قادر خواهید بود تا در رابطه با دوربین، تلویزیون، کامپیوتر شخصی، کنسول بازی، لوازم خانگی و چند گجت دیگر به صحبت و مشورت با دیگر کاربران بپردازید.

حال به سراغ یکی دیگر از قسمت‌های محبوب برویم؛ انجمن فناوری: این بخش از انجمن آ‌ی‌تی‌رسان در راستای پوشش برخی از اخبار روز، معرفی و بررسی گجت‌ها (به طور اختصاصی از سوی کاربران) و آموزش برخی از نکات فعالیت می‌کند.

انجمن دانلود برنامه و بازی، دو بخش مهم دیگر در فروم به شمار می‌روند که در آن شما قادر به دانلود برخی از بازی‌ها و نرم‌افزارها (برای اندروید، ویندوزفون، iOS و کامپیوتر) خواهید بود و چنانچه نرم‌افزار و بازی خاصی را نیز مدنظر دارید، می‌توانید آن‌را درخواست کنید. همچنین اگر با بازی یا برنامه‌ای مشکل دارید، می‌توانید در بخش مشکلات برنامه‌ها مطرح نمایید تا مشکل‌تان حل شود.

انجمن بازارچه و انجمن سرگرمی نیز دو بخش پرطرفدار دیگر از فروم هستند که اولی لیست قیمت‌ها، پیشنهادات خرید و خرید و فروش گجت‌ها را در خود جای داده و دومی نیز، شامل بخش‌های مسابقه، نظرسنجی، بحث آزاد و صندلی داغ است.

انجمن ویژه و انجمن رسان آخرین بخشی است که به آن خواهیم پرداخت؛ در بخش اول، شایعات، خاطرات، طرح‌های مفهومی، رسانه تصویری و آموزش‌های ویژه که همگی در رابطه با فناوری هستند، وجود دارد و در بخش بعدی، مطالبی چون اعلانیه‌ها و قوانین انجمن قابل مشاهده است.

anjoman31خب، مختصر و مفید از بخش‌های انجمن گفتیم و قصد داریم چند کلامی نیز با شما حرف بزنیم:

در این روزها و ماه‌ها، دوران پر فراز و نشیبی را گذراندیم و مدت نسبتا طولانی است که انجمن، آن رونق سابق را ندارد و ما نیز می‌خواهیم تا کاری کنیم که انجمن دوباره زنده شود و به بتواند به پربازدیدترین و بهترین انجمن فناوری کشور تبدیل شود؛ در همین راستا با یک تیم مدیریتی جدید و سیاست‌گذاری متفاوت از گذشته آمده‌ایم تا بتوانیم کالبدی تازه بر جان انجمن بدمیم.

البته، از آنجایی که ارزش یک انجمن بیشتر از هر چیزی به حضور و استقبال کاربرانش وابسته است، از شما عزیزان درخواست داریم که همچون لحظاتی که یاری‌گر ما در وب‌سایت بودید، برای ساختن دوباره یک انجمن متفاوت و ارزشمند نیز ما را کمک کنید تا بتوانیم با حضور شما خوبان، دوباره یک انجمن متفاوت و منحصر به‌فرد در دنیای آی‌تی داشته باشیم.

منتظر پیوستن شما به انجمن هستیم. در ضمن هر پیشنهاد، نظر و انتقادی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید زیرا می‌خواهیم انجمنی منحصر به فرد و مطابق با سلیقه شما خوبان بسازیم.

ورورد به انجمن

عضویت در انجمن

4 در مورد “به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: متفاوت‌ترین‌ها را با ما تجربه کنید!”

  1. آقا من علاقه زیادی به اسمارت فون دارم ..نمیشه من اینجا باشمممم ..ای تی رسانو خیلی دوست دارم ..منظورم اینه بررسی اسمارت فون هارو بنویسیم .

    1. مهدی خرسندی

      انجمن که نویسنده نداره، اما در هر بخش افرادی رو به عنوان مدیر داره؛ معمولا هر چند وقت یکبار مدیرای جدید به تیم انجمن می‌پیوندد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH