با Solar Paper گجت‌های خود را از طریق انرژی خورشید شارژ کنید!

اسمارت فون و تبلت‌ها توان باتری کمی دارند و نمی‌توانند ما را با یک بار شارژ تا چند روز پشتیبانی کنند. اما زمانی که بخواهید به یک سفر بروید بدون شک داشتن یک پاور بانک برای شما ضروری خواهد بود ولی این نوع پاور بانک‌ها نیز یا ظرفیت کمی دارند و یا برای حمل و نقل روزانه سنگین هستند. پس راه حل بهتر چیست؟

Solar-Paper

اخیرا محصولی تولید شده که Solar Paper یا کاغذ خورشیدی نام دارد و از طریق آن می‌توانید با کمک انرژی خورشید گوشی و تبلت‌تان را شارژ کنید. البته باید قبول کنیم که پیش از این نیز شاهد شارژر‌های خورشیدی بودیم که مشکل اصلی آن‌ها سرعت شارژ پایین‌شان بود ولی توسعه دهنده این محصول اعلام کرده است که Solar Paper می‌تواند در مدت 2.5 ساعت یک آی‌فون 6 را کاملا شارژ کند که این زمان بسیار مناسب است.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول این است که اگر شما به انرژی بیشتری جهت شارژ دستگاه‌های پرتوان نیاز دارید می‌توانید پنل خورشیدی دیگر نیز خریداری کرده و به پنل اصلی متصل نمایید و در این صورت از طریق ارتباط مغناطیسی قادر خواهید بود تا ولتاژ بیشتری را به دست آورید و از این طریق می‌توانید تا به سادگی تبلت و حتی لپ‌تاپ را نیز شارژ کنید.

این شارژر خورشیدی در انواع متفاوتی عرضه می‌شود که می‌توان به نسخه‌ای با ولتاژ 5 وات و نسخه‌ای با ولتاژ 10 وات اشاره کرد که هر پنل 2.5 وات انرژی تولید می‌کند. علاوه بر قابلیت‌های مذکور باید این نکته را نیز یادآور شد که محصول فوق الذکر در برابر آب مقاوم است و با کمک این ویژگی در گردش‌های مختلف دیگر نیازی نیست که نگران برخورد آب با این پنل‌ها باشید. سایز کوچک این محصول نسبت به نسخه‌های مشابه باعث می‌شود که دوست داشتنی‌تر باشد.

شما به‌جز روش شارژ گوشی از طریق برق خانگی، از چه طریقی برای شارژ کردن اسمارت فون خود وارد عمل می‌شوید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH