5 ویژگی جالب که اندروید M را دوست‌داشتنی کرده است!

android-m-concept-image

گوگل مدت‌ها پیش از نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید خود با نام “اندروید M” رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که اگرچه همانند نسخه اندروید L یک تحول عظیم برای سیستم عامل اندروید محسوب نمی‌شود ولی با ارایه برخی تغییرات کوچک، توانسته این روبات گوگل را جذاب‌تر نشان دهد. در ادامه به 5 تغییری که در  اندروید ‌M ایجاد شده است، نگاهی خواهیم داشت. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

1- دسترسی سریع‌تر به برنامه‌های موردعلاقه‌:

کشوی برنامه‌ها یا همان App drawer در نسخه‌ جدید اندروید، مجددا طراحی شده است؛ در این اپ‌دراور تازه، یک نوار برای دسترسی سریع‌تر به برنامه‌هایی که اغلب از آن‌ها استفاده می‌کنید، وجود دارد تا شما بتوانید با حداقل لمس ممکن، به برنامه‌های محبوب و موردعلاقه‌تان دست پیدا کنید.

2-  کاربر می‌تواند Google Now را با صدا خود در لاک‌اسکرین، فعال نماید:

در نسخه‌ جدید اندروید شاهد یک اتفاق تازه هستیم؛ دسترسی به Google Now نسبت به گذشته ساده‌تر شده است. کافی است در صفحه لاک‌اسکرین با سوایپ کردن در پایین گوشه سمت چپ دستگاه‌تان، گوگل Now را باز نمایید.

3- حذف برنامه‌ها نسبت به گذشته، ساده‌تر شده است:

اندروید M برای کاربرانی که گوشی یا تبلت خود را با کلی برنامه پرکرده‌ و فراموش نموده‌اند که آن‌ها را پاک نمایند، یک خبر خوش دارد؛ می‌‌توانید با لمس طولانی برروی برنامه مدنظرتان در صفحه اصلی و سپس انتقال آن به سطل زباله، برنامه‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید، حذف کنید.

4- شخصی‌سازی Quick Settings:

در این نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل، می‌توانید با عمل Drop & Drag کاشی‌های Quick Settings را با Tuner جدید رابط‌ کاربری مرتب نمایید. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی، توصیه می‌شود که این مطلب را مطالعه بفرمایید.

5- گزینه‌های بیشتر برای صرفه‌جویی در مصرف باتری:

اگر می‌خواهید که چند برنامه خاص را هنگامی که از دستگاه‌تان استفاه نمی‌کنید، فعال نگه‌دارید، کافی است حالت چرت‌زدن یا Doze mode برای هر برنامه را به‌طور جداگانه غیرفعال نمایید.

شما چه ویژگی جذابی دیگری از اندروید M سراغ دارید؟! می‌توانید آن‌ها را با دیگر کاربران در بخش نظرات، سهیم شوید.

 

5 در مورد “5 ویژگی جالب که اندروید M را دوست‌داشتنی کرده است!”

  1. من با قالب جدید مشکل دارم.
    به اندازه بقیه سایت ها جدی نیست.
    یکی این، یکی هم اینکه آخر هر پست (!) میذارن. خب خبره دیگه!
    .
    مثلا الجی فلان ملیون G4 فروخت!
    حس آیتی رسان: فـــــــــلان ملیون تا فروخت هااا!!!!
    حس من : خب فروخت که فروخت : ||||
    من به شخصه توی این سایت فقط مطالب آقا پیمان رو دنبال میکنم. و Review ها رو با دقت میخونم. همین.

  2. نمیدونم چرا ولی واقعا آی تی رسان اون جذابیت قبلو نداره ، تازه اخبارشم قدیمیه و دیر تر نسبت به سایت های همسایه پست جدید میزاره

  3. یادش بخیر یه زمانی ای تی رسان پر کاربر بود و زیر هرپست کلی نظر داده میشد. ولی الان سایت عملا متروکه شده. من از دو سال و نیم پیش تاحالا هرروز سایتو چک میکنم خودم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH