تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 5 منتشر شد!

سامسونگ گلکسی نوت 5 در حال حاضر نقل هر مجلسی فناوری است و روزانه اخبار و اطلاعات زیادی از آن را شاهد هستیم و امروز نیز تصاویر جدیدی از آن به صورت پروتوتایپ یا طرح اولیه منتشر شده است که تصاویر مربوط به نسخه AT&T این محصول هستند. بر اساس تصاویر منتشر شده، رنگ بدنه این محصول طلایی است (البته در این نسخه) و بدنه آن نیز از فلز ساخته شده و زبان طراحی آن شباهت بسیار زیادی به گلکسی S6 دارد و گویا سامسونگ تصمیم دارد این محصول را نیز با ظاهری شبیه به پرچم‌دارانش عرضه کند.

Samsung-Galaxy-Note-5-prototype

در یکی از این تصاویر می‌توان قلم هوشمند سامسونگ با نام S Pen را مشاهده کرد که کاربر می‌تواند آن را با دست خود خارج کند و شایعات قبلی حاکی از خروج آن به صورت خودکار، صحت ندارد.

Samsung-Galaxy-Note-5-prototype-1

گفته می‌شود که گلکسی نوت 5 از پردازنده اگزینوس 7422 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد و صفحه نمایش آن نیز 5.7 اینچی با وضوح QHD خواهد بود که دوربین اصلی دستگاه 16 مگاپیکسلی است و یک باتری غول پیکر 4100 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند. انتظار می‌رود که گلکسی نوت 5 در اواسط ماه آگوست (شهریور) به همراه گلکسی S6 اج پلاس معرفی شود.

شما چه انتظاراتی از این محصول دارید؟

2 در مورد “تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 5 منتشر شد!”

  1. سهیل اسکندری

    فکر کنم هینطوری باشه. مخصوصا تصویر اول. حاشیه صفحه نمایش اگر مانند GALAXY A8 بسیار کم باشد که در این عکس مشخص است خیلی خوب هست. I hope که ضخامت آن little باشه تا من آون رو Shop کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH