رندرهای جدید نکسوس هوآوی را از اینجا ببنید

huaweinexusfrontaam-630x287

دیگر مطمئن هستیم که امسال قرار است دو تلفن هوشمند با برند نکسوس معرفی شود؛ یکی با همکاری کمپانی چینی هوآوی و دیگری ساخت ال‌جی کره‌ای. اما امروز، درست کمی بعد از انتشار تصاویری از نکسوس ساخت ال‌جی، این بار نکسوس هوآوی در یک ویدیو خودنمایی کرده است.

این تصاویر رندر شده از نکسوس هوآوی براساس نقشه‌های شماتیکی که در اختیار سازندگان لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است ساخته شده و بر همین اساس می‌توان تا حدود زیادی طراحی آن را نزدیک به ظاهر واقعی نکسوس بعدی دانست. گرچه هنوز هیچ اطلاعات تایید شده‌ای از این تلفن در دست نیست اما منتشرکنندگان این ویدیو ادعا می‌کنند که نکسوس هوآوی بدنه‌ای تمام فلزی خواهد داشت و برخلاف مدل‌های قبلی نکسوس، دیگر خبری از بدنه پلاستیکی نیست. البته پیش‌تر نیز در خبرها داشتیم که گوگل قصد دارد تا از دو نکسوس با دو بازار هدف متفاوت رونمایی کند که به احتمال زیاد نسخه ساخت هوآوی با آن بدنه فلزی، نکسوس گران‌قیمت‌تر خواهد بود.

اما چه جزئیاتی از این تصاویر قابل دریافت است؟ اولین ویژگی که با دیدن این عکس‌ها توجه ما را جلب کرد؛ قرار گرفتن اسپیکرهای تلفن در دو طرف نمایشگر و در جلوی دستگاه بود. حسگر اثر انگشت، درگاه USB Type-C و قرارگیری جک هدفون در بالا نیز از دیگر اطلاعاتی است که از این تصاویر به دست می‌آیند. منتشرکننده این تصاویر همچنین گفته است که هوآوی در حال آزمایش سایزهای 5.5 و 5.7 اینچی برای نکسوس است ولی براساس شایعاتی که در گذشته به گوشمان رسیده است انتظار داریم تا نکسوس هوآوی را با نمایشگر 5.7 اینچی ببینیم؛ زیرا اندازه 5.5 اینچ بیش از حد به اندازه نمایشگر 5.2 اینچی گوشی نکسوس ساخت ال‌جی نزدیک است و از نظر منطقی این دو تلفن باید سایزهای کاملا متفاوتی از هم داشته باشند.

huaweinexusrearaam-630x333

در نهایت گفته می‌شود این تلفن هوشمند ابعادی معادل با 159.4 میلی‌متر ارتفاع، 78.3 میلی‌متر پهنا و ضخامتی معادل با 6.6 میلی‌متر در نازک‌ترین بخش و 8.5 میلی‌متر در ضخیم‌ترین قسمت داشته باشد.

هوآوی تاکنون همکاری مشترکی با گوگل برای ساخت یک سخت‌افزار نداشته است اما با توجه به تجربه‌های موفقیت‌آمیز این دو کمپانی، باید منتظر یک محصول باکیفیت باشیم. نظر شما در مورد هوآوی نکسوس 2015 چیست؟

1 در مورد “رندرهای جدید نکسوس هوآوی را از اینجا ببنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH