هر آنچه که پاناسونیک در IFA 2015 معرفی کرد

نمایشگاه IFA یک بار دیگر در شهر برلین آلمان شروع شد و کمپانی‌های فعال در عرصه تکنولوژی، از سراسر جهان به این نمایشگاه آمده‌اند تا آخرین دستاوردهای خود را برای جهانیان به نمایش در آورند. کمپانی پاناسونیک نیز امروز کنفرانس خود را در این نمایشگاه برگزار کرد و دستاوردهای جدید خود را به همگان نشان داد. این کمپانی در کنفرانس امروز خود، بیشتر بر مبحث خانه‌های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند تمرکز کرده بود.
کمپانی پاناسونیک، این روزها یک جمله را به عنوان شعار خود برگزیده است:

پاناسونیک زندگی شما را هوشمندتر، سالم‌تر و ساده‌تر می‌کند.

این کمپانی این روزها به سوددهی بازگشته است که خبری بسیار خوشحال کننده برای طرفداران این غول ژاپنی است.
پاناسونیک بر روی تلویزیون‌های 4K کار می‌کند
P1150602امروز در کنفرانس پاناسونیک، یک نفر به نام مایک سووا روی استیج آمد. مایک در هالیوود Colourist است. یعنی وظیفه او این است که با دقت فیلم‌ها و برنامه‌ها را بررسی کند و مطمئن شود که کاملا طبیعی و مطابق خواسته کارگردان هستند. سووا گفت که از شغل خود در کمپانی پاناسونیک و همکاری با این غول تکنولوژی بسیار راضی است. او به تست کردن کیفیت محصولات این کمپانی می‌پردازد و نتیجه را به کمپانی ارایه می‌دهد. کمپانی نیز با توجه به نظرات او، تغییرات مثبتی را در محصول خود به وجود آورده و کیفیت محصول نهایی را بالا می‌برد. بخش عمده کار سووا در بخش تلویزیون‌های 4K پاناسونیک است.
پاناسونیک نخستین تلویزیون 4K OLED خود را معرفی می‌کند
به CZ950 سلام کنید! این نخستین تلویزیون 4K OLED ساخته شده توسط پاناسونیک است. این تلویزیون نخستین تلویزیون 4K است که توسط THX به آن گواهی داده می‌شود. البته CZ950 از HDR نیز پشتیبانی می‌کند که با وجود استانداردهای جدید، برای دستگاه‌های بلوری 4K که از آن پشتیبانی می‌کنند، اهمیت دارد. این تلویزیون قرار است که در ماه اکتبر و در اروپا عرضه شود. هنوز در مورد قیمت آن چیزی گفته نشده است، اما از همین حالا باید به شما بگویم که قیمت این تلویزیون بسیار بالا خواهد بود.
Nobu، نخستین دوربین امنیتی 4G برای منازل
P1150591این دوربین امنیتی هوشمند جدید، از تکنولوژی ارتباطی 4G بهره می‌برد، چرا که وای‌فای در این مورد کارآمد نیست. همچنین پاناسونیک در یک اقدام جالب، قرارداد همکاری عجیبی با شرکت بیمه آلیانز بسته است. با این همکاری تکنولوژیک، دیگر هرگاه  مشکلی در منزل شما ایجاد شود، دستگاه مخصوص پاناسونیک، به شرکت آلیانز خبر می‌دهد. چیزی شبیه به آژیر آتش سوزی در کتابخانه‌ها و مراکز مهم که مستقیما و به صورت اتوماتیک به نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده می‌شود. در حال حاضر اطلاعی از چگونگی انجام این پروژه در دست نیست، اما به محض عملی شدن آن، اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.
پاناسونیک وارد دنیای هدفون‌ها می‌شود
Technics-Premium-Stereo-Headphones-EAH-T700-Main-distant-slantپاناسونیک یک هدفون بسیار باکیفیت و رده بالا با نام EAH-T700 ساخته است. هنوز هیچ خبری از زمان عرضه و قیمت این کالا در دست نیست، اما در مورد مشخصات آن گفته می‌شود که دارای درایورهای پویا و قدرتمند 50 میلی‌متری است تا بتواند علاوه بر باس بالا و قدرتمند، صدای تریبل ظریفی نیز تولید کند.
ورژنی جدید از یک دستگاه قدیمی
P1150611تیزری از سوی پاناسونیک منتشر شد که در آن، بر تولید مدل جدید دیسک‌گردان SL-1200 اشاره شده بود. این محصول اولین بار در سال 1972 یعنی 43 سال پیش توسط پاناسونیک تولید شد و حالا قرار است مدلی ارتقا یافته از آن به بازار عرضه شود. جزئیات کمی در مورد این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که تصویر بالا یکی از بهترین و شفاف‌ترین آن‌هاست.
باتری مخصوص منازل پاناسونیک!
P1150596کمپانی‌های کوچک و بزرگ زیادی در ژاپن بر روی باتری‌های منازل کار می‌کنند و پاناسونیک امسال این ایده را از ژاپن به اروپا آورد. ایده پاناسونیک، ایجاد ثبات بیشتر در شبکه‌های انرژی است. این بدین معناست که شما یک باتری پشتیبان برای مواقع ضروری دارید. این باتری، همه انرژی را که در طول روز از پنل‌های خورشیدی خود می‌گیرد، برای مواقع لازم ذخیره می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH