یک مسابقه موبایلی با سونی Xperia Neo L

چند ماه پیش سونی اقدام به برگزاری یک مسابقه سرگرمی با گوشی‌های neo L خود کرد. مسابقه‌ای که با استقبال زیادی هم از سوی کاربران روبرو شد. همین استقبال باعث شد تا سونی بار دیگر تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفته و باز هم کاربران را برای یک ماجراجویی هیجان انگیز دعوت کند.
در مسابقه‌ تازه‌ neo L همانند مسابقه‌ قبلی، یک گوشی هوشمند سونی اکسپریا نئو ال به شرکت کنندگان داده می‌شود، البته یک گوشی مجازی! شما باید برای نگه داری این گوشی کارهایی انجام دهید تا بتوانید با انجام آن کارها امتیاز کسب کنید. اگر در مسابقه‌ قبلی شرکت کرده باشید و برنده نشده باشید، این شانس را دارید که این بار برنده مسابقه‌ باشید، ضمن این که بخشی از امتیاز شما از مسابقه‌ قبلی، هم‌چنان در مسابقه جدید برای شما محفوظ باقی خواهد ماند.
مسابقه جدید بسیار شبیه به رقابت قبلی خواهد بود اما این بار بازی ارتقا پیدا کرده و رنگ و روی تازه‌ای به خودش گرفته است. این مسابقه از 8 آذر شروع و 18 روز ادامه خواهد داشت. شما باید در این مدت از گوشی مجازی خود مراقبت کرده و روند مسابقه را ادامه دهید تا یکی از 10 برنده گوشی سونی اکسپریا نئو ال باشید. برای شروع کافی است بعد از ثبت نام در سایت مسابقه‌ neo L به آدرس www.neol.ir، در مدت برگزاری مسابقه مرتبا به سایت سر زده و قوانین و مقررات مسابقه را به خوبی رعایت کنید.

8 در مورد “یک مسابقه موبایلی با سونی Xperia Neo L”

  1. جالبه
    من قبلا شرکت کردم ولی به کل یادم رف برم سراغش!
    مچکر که خبر دادین
    حالامیرم و دوباره شرکت میکنمسایت آی تی رسان واقعا عالی هسش
    .دست شما درد نکنه .زحمت میکشین
    اطلاعات خوبی از این سایت دستگیرم شد.
    امیدوارم بیشتر از پیش باعث افتخار باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH