مشخصات کامل پپسی‌فون منتشر شد

pepsi-p1-p1s-smartphone-koobee-china

این که چرا یک کمپانی تولیدکننده نوشابه باید تلفن‌همراه تولید کند، سوالی است که هنوز بی‌جواب مانده، اما به هرحال پپسی اولین تلفن‌همراه خودش را ساخته است. پس از نسخه ویرایش‌شده OPPO N1 که طرح پپسی را به‌خود گرفته بود این‌بار نوبت به یک تلفن‌همراه دیگر رسید که لقب پپسی را با خودش به یدک بکشد.

این تلفن همراه از نظر ظاهری بسیار شبیه به OPPO R7 Plus است و شاید آن را با محصولات اوپو اشتباه بگیرید اما باید بگویم که این‌چنین نیست، بلکه این تلفن‌همراه همان Koobee H7 است که با قیمت 250 دلار عرضه شده‌ بود. از مشخصات این تلفن‌همراه می توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی از نوع IPS به‌همراه شیشه 2.5D، پردازنده مدیاتک MT6592 که هشت هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز است، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه درست مشابه میت7 هواوی اشاره کرد. Koobee H7 یا همان پپسی‌فون از اندروید 5.1 به‌همراه رابط‌کاربری اختصاصی استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات پپسی‌ فون می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 ساخته سامسونگ با فناوری less-than-ideal، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و دو شیار سیم‌کارت که یکی از آن‌ها با کارت‌حافظه مشترک است، اشاره کرد. این اسمارت‌فون با ضخامت 7.7 میلی‌متری‌اش 158گرم وزن دارد که مناسب است.

پپسی‌فون ساخته Koobee در دو نسخه مختلف یکی با نام P1 که تنها از TD-LTE و TD-SCDMA پشتیبانی می‌کند، منحصر به اپراتور چایناموبایل است و مدل دیگر P1S نام دارد که از FDD-LTE و WCDMA پشتیبانی می‌کند که برای سایر نقاط دنیا در نظر گرفته شده است. از میزان 1000 دستگاه P1 پیش‌فروش شده با قیمت 78 دلار چیزی باقی نمانده است اما P1S که نسخه پیشرفته‌تر محسوب می‌شود، با قیمت 110 دلار برای نسخه معمولی و قیمت‌های 156 دلار و 203 دلار برای نسخه‌های دارای امکانات هم‌چون مونوپاد سلفی، پیش‌فروش می‌شود. این کمپین تا 3 دسامبر برای رسیدن به 469700 دلار مورد نیاز خود در کیک‌استارت زمان دارد که تاکنون تنها 37 درصد این مقدار جمع‌آوری شده است، بنابراین ممکن است هیچ‌گاه طعم اسمارت‌فون‌های پپسی را نچشیم.

1 در مورد “مشخصات کامل پپسی‌فون منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH