اسمارت واچ نامبروان با اندروید 4.4 معرفی شد

به طور معمول عادت نداریم که یک ساعت هوشمند را با اندروید ببینیم اما ظاهرا کمپانی نامبروان که تا پیش از این ساعت‌هایی چون G2 و S3 و D3 آن را معرفی کرده بود، این بار یک محصول متفاوت و کامل‌تر را عرضه کرده که با نام N0.1 D5 شناخته می‌شود. این اسمارت واچ گرد که بر خلاف محصول قبلی یعنی S3 نمایشگر کاملا گردی دارد، دارای امکانات ریز و درشتی نیز است که با یکدیگر آن‌ها را مرور می‌کنیم.

NO.1 D5 3

D5 با بند چرمی و بدنه فلزی عرضه می‌شود و مجهز به اینترفیس‌های متفاوت و جذابی است که کاربر را قادر می‌سازد تا بسته به سلیقه، یکی از آن‌ها را برای استفاده خودش انتخاب کند.

یکی از نکات جالب و شاید عجیب در ارتباط با این ساعت هوشمند، بهره گرفتن آن از اندروید نسخه ۴.۴ یا کیت کت است تا برای شما نقش یک تلفن همراه را نیز بازی کند.

NO.1 D5 2

بدین منظور توانایی پشتیبانی از سیم‌کارت نیز بر روی D5 قرار گرفته و جالب است بدانید که به غیر از فعالیت در شبکه 2G، این محصول نامبروان می‌تواند در شبکه 3G نیز به خوبی کار کند و به همین خاطر اینترنت پر سرعت‌تری از طریق سیم کارت در اختیار کاربرش قرار بگیرد.

NO.1 D5 1

نمایشگر گرد ساعت دارای وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است، از کیفیت قابل قبولی برخودار بوده و خوانایی آن در زیر نور آفتاب هم قابل قبول است.

NO.1 D5 4

از نظر سخت‌افزاری، این محصول نامبروان از پردازنده مدیاتک MTK6572 به همراه ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد.

همچنین استفاده از لایسنس IP65 باعث می‌شود تا این ساعت هوشمند در برابر آب و گرد و غبار تا حد زیادی مقاومت داشته باشد.

NO.1 D5 5

از دیگر مشخصات این دستیار هوشمند بایستی به پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۲.۱ و BLE4.0 به همراه وای‌فای اشاره کرد. همچنین توانایی ثبت ضربان قلب و بررسی سلامت کاربر، از دیگر ویژگی‌های D5‌ است که از یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپری بهره می‌گیرد.

12 در مورد “اسمارت واچ نامبروان با اندروید 4.4 معرفی شد”

  1. من علاالدین رفتم نداشتن،سایتای چینی رو همه رو گشتم بود ولی حساب ارزی نداشتم.بلاخره به یه سایت ایرانی ۵۰۰ هزار تومان دادم واسم سفارش دادن الانم کد رهگیریشو دارم پست شده.رسید دستم ادرس سایتو واسه کسی خاست ایمیل میکنم.

  2. تقریبا تونستم خرید رو انجام بدم ولی نمیدونم چطور باید وجه خرید رو پرداخت کرد اگه کسی تا به حال خرید کرده لطفا مراحل خرید رو به طور کامل شرح بده دوستان هم استفاده کنن ، با تشکر رضا

  3. چند تا فروشگاه آنلاین پیدا کردم ولی مشکل داره ایران رو زده of فکر میکنم ارسال به ایران نداره و دوم اینکه از طریقی باید بعانه رو بهشون پرداخت کنم یعنی با کارت عضو شتاب میشه؟

  4. سلام هر چی سرچ می کنم چیزی پیدا نمی کنم چی سرچ کنم ؟ میشه بهشون اعتماد کرد ؟ علاء الدین یا چارسو پیدا نمیشه ؟ یعنی اصلا نمایندگی فروش تو ایران نداره؟ وای من چقدر سوال دارم

  5. با سلام لطفا راه عملی برای خرید این ساعت ها معرفی کنید و با توضیح مبسوط که کاربران ایرانی چطور خرید کنند.

  6. الکیه خدایی … gps نداره…باتری ضعیف ..چدرمون درومد دنبال یه ساعت 2 هزار میلی آمپریم پیدا نکردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH