Extreme Car Driving Simulator

بررسی بازی Extreme Car Driving Simulator؛ لذت رانندگی!

اگر به‌ فکر پر کردن اوقات فراغت‌تان هستید و می‌خواهید از وقت‌های آزادتان لذت ببرید، در نتیجه باید اقدام به نصب یک بازی کنید. این محتواهای جذاب شما را به دنیای دیگری می‌برند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند تا کارهای مورد علاقه خود را در این جهان مجازی انجام دهند. کارهایی که در دنیای واقعی عملی نمی‌شوند. Extreme Car Driving Simulator نیز جز همین خانواده بزرگ محسوب می‌شود که اجازه رانندگی در خیابان‌های شهر و تپه‌ها را به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید با این گیم بیش‌تر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Extreme Car Driving Simulator

در این شکی نیست که رانندگی برای اکثر مردم کاری لذت‌بخش به‌شمار می‌آید. توسعه‌دهنده Extreme Car Driving Simulator نیز با توجه به چنین موضوعی گیم خود را به مارکت عرضه کرده که از هر لحاظ جذاب و هیجان‌انگیز است. به‌جرات می‌توان گفت این بازی یکی از عناوین محبوب دنیای اندروید محسوب می‌شود که تاکنون بیش‌تر از ۵۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بالایی را از کاربران دریافت کرده. اما Extreme Car Driving Simulator چه ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد؟ جواب این سوال یک کلمه است: آزادی. در این گیم از هفت دولت آزاد هستید و می‌توانید در خیابان‌های مختلف رانندگی کنید، به بالای تپه‌ها بروید، از درون دریاچه عبور کنید و از روی بلندی‌ها به پایین بپرید. در حقیقت Extreme Car Driving Simulator این اجازه را به شما می‌دهد تا هر کاری که دوست دارید انجام دهید و همین قابلیت این بازی را در بین رقبای خود متمایز نموده.

Extreme Car Driving Simulator

ماشین‌های متنوع و لوکس یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Extreme Car Driving Simulator به‌حساب می‌آیند. برخلاف دیگر بازی‌ها که باید مراحل را پشت‌سر بگذرانید تا بعدها بتوانید ماشین بهترین خریداری نمایید، در این بازی باید رانندگی کنید و براساس مسافت پیموده شده اتومبیل‌های بیش‌تری آنلاک خواهند شد. جالب است بدانید که می‌توانید به گاراژ بروید و مسافت مورد نیاز برای باز شدن ماشین‌ها را مشاهده نمایید. عملکرد نرم و دقیق کنترلرها نقطه قوتی برای Extreme Car Driving Simulator است و امکان تغییر آن‌ها نیز فراهم گشته. به این ترتیب می‌توانید گوشی خود را به چپ و راست بچرخانید تا مسیر حرکت ماشین منحرف گردد. همان‌طور که گفتیم در این گیم قادرید به خارج خیابان‌ها نیز بروید و در پارک‌ها به رانندگی بپردازید. در نتیجه Extreme Car Driving Simulator گزینه‌ای عالی برای دوست‌داران رانندگی آفرود است. خوش‌بختانه توسعه‌دهنده آپدیت‌هایی را برای این گیم منتشر می‌کند که در آن از فضاهای جدیدی پرده برمی‌دارد تا Extreme Car Driving Simulator خسته‌کننده نشود و از این رو بازی مذکور تا مدت‌ها بر روی اسمارت فون‌تان باقی خواهد ماند. ناگفته نماند در صورت نیاز می‌توانید زاویه دید دوربین را تغییر دهید و راحت‌تر به انجام بازی مشغول شوید.

با این حال نباید از نقطه ضعف Extreme Car Driving Simulator غافل شویم. با این‌که شاهد حالت‌های گوناگونی مثل ترافیک و چک پوینت در بازی هستیم، اما نبود مود مسابقه به این بازی ضربه زده. ای کاش طراحان، رقبای مختلف را برای‌ بازیکنان در نظر می‌گرفتند تا با آن‌ها در خیابان‌های شهر مسابقه دهید و به چالش بپردازید. در این صورت گیم مهیج‌تر می‌شد و قطعا طرفداران بیش‌تری پیدا می‌کرد.

Extreme Car Driving Simulator

گرافیک نقشی مهمی در بازی‌ها دارد و گیم مذکور نیز از این قاعده‌ مستثنی نیست. جزئیات بسیار و فضاهای خیره‌کننده تبدیل به نقطه عطفی برای Extreme Car Driving Simulator شده‌‌اند. صحنه‌های بسیاری برای‌تان تدارک دیده شده که جذابیت بازی را بیش‌تر کرده‌اند. نقشه بزرگ شهر، آزادی زیادی را برای کاربر رقم زده و می‌توانید به جاده‌های گوناگون بروید. گفتنی‌ست هربار با ساختمان‌ها و المان‌های تازه‌ای روبه‌رو خواهید شد و همین عامل موجب گشته تا از بازی کردن خسته نشوید. افکت‌های جالبی هم در طول بازی به‌چشم می‌خورند که هیجان گیم را افزایش می‌دهند و جذابیت بیش‌تری را برای بازی به ارمغان آورده‌اند. به‌عنوان مثال با غیرفعال کردن ترمز ABS می‌توانید به انجام حرکات نمایشی بپردازید. توسعه‌دهنده به واقع‌گرا بودن Extreme Car Driving Simulator توجه ویژه‌ای نموده و به‌همین دلیل هربار که با مانع یا ماشینی برخورد می‌کنید، ماشین‌ شما آسیب می‌بیند و به‌همین دلیل حس حضور داشتن در دنیای واقعی به کاربر القا می‌شود.

برای گیمی مثل Extreme Car Driving Simulator صداگذاری اهمیت فراوانی دارد. استودیو AxesInMotion Racing برای این بازی از موزیکی هیجان‌انگیز و جذاب بهره برده که سطح آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد. پس اگر عاشق رانندگی هستید و می‌خواهید یکی از بهترین گیم‌های این حوزه را تجربه نمایید، Extreme Car Driving Simulator را فراموش نکنید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • ماشین‌های متنوع
  • گیم‌پلی جذاب
  • صداگذاری هیجان‌انگیز

نقاط ضعف

  • نبود مود مسابقه

1 در مورد “بررسی بازی Extreme Car Driving Simulator؛ لذت رانندگی!”

  1. سلام من خیلی بازی اکستریم کار رو دوست دارم ممنون دست سازندش درد نکنه اما پچه های که دوست دارند می توانند نسخه مود بازی رو از مایکت نصب و لذت هک بازی رو ببرند

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH