نخستین تصویر باکیفیت از آی‌فون 13 پرو اپل منتشر شد

مکس وینباخ؛ سردبیر مشهور وبسایت XDA-Developers تصویری بسیار باکیفیت از آی‌فون 13 پرو اپل را در صفحه شخصی توئیتری خود منتشر نموده است. بعلاوه یک منبع خبری چینی با نام Mydrivers نیز با استناد به اظهارات این شخص خبرچین جزئیات مربوط به اسمارت‌فون آینده اپل را منتشر نموده است. در وهله نخست این هندست با مدل رنگی جدید مشکی مات به بازار عرضه خواهد شد. این مدل رنگی با نسخه گرافیتی آی‌فون 12 پرو تفاوت خواهد داشت.

همچنین گزارش شده که اپل از یک روکش جدید برای فریم فلزی اطراف بدنه اسمارت‌فون بهره گرفته است. این پوشش از جذب اثرانگشت، لکه‌های چربی و مواردی از این‌دست جلوگیری می‌کند. کارشناسان امیدوارند که رنگ‌آمیزی این فریم همانند گوشی‌های سری آی‌فون 12 به آسانی محو نشود. همچنین منبع خبری مذکور گزارش می‌دهد که کلیه دوربین‌های آی‌فون 13 پرو نسبت به سطح پنل پشتی گوشی دارای برآمدگی خواهند بود. اگرچه لنزهای دوربین با یک روکش شیشه‌ای محافظ یکپارچه پوشانده خواهند شد. بدین‌ترتیب کاربران با یک حرکت به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانند لنزهای دوربین آی‌فون خود را تمیز کنند.

بعلاوه مکس وینباخ ادعا می‌کند که آی‌فون 13 پرو مجهز به یک نمایشگر LTPO با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیقی در محدوده 1 تا 120 هرتز خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آی‌فون 13 اپل در ماه سپتامبر سال جاری معرفی خواهد شد. به گفته برخی منابع خبری این سری از هندست‌ها تحت‌عنوان آی‌فون 12s روانه بازار می‌شوند.

نخستین مقایسه میان آی‌فون 13 و آی‌فون 12 و انتشار تصویری از نسخه نارنجی رنگ آی‌فون 13 پرو

به‌دنبال انتشار خبر فوق مبنی بر عرضه آی‌فون 13 پرو با رنگ‌آمیزی جدید مشکی مات برخی گزارشات نشان می‌دهند که اپل به‌دنبال عرضه اسمارت‌فون‌هایی با رنگ‌آمیزی نارنجی است. این اطلاعات توسط وبسایت EverythingApplePro منتشر شده است. این وبسایت با استناد به اطلاعات مخابره شده توسط مکس وینباخ؛ سردبیر مشهور انجمن XDA Developers چنین ادعایی را مطرح نموده است. به گفته وی نسخه نارنجی آی‌فون نخستین مرحله ارزیابی را پشت سر گذاشته است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا اپل نهایتا این مدل رنگی را به تولید انبوه خواهد رساند یا خیر.

این منبع خبری اطلاعات پیشین را موردتائید قرار می‌دهد. فریم فلزی اطراف بدنه آی‌فون 13 پرو دارای پوشش خاصی است که مانع از جذب لکه‌‌های چربی و ذرات گردوغبار خواهد شد. وبسایت EverythingApplePro گزارش می‌دهد که به‌دنبال بهبود عملکرد سیستم فیس آی‌دی اندازه حفره تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی جهت استقرار دوربین سلفی کاهش یافته است. تصویر زیر به مقایسه اندازه ناچ نمایشگر در گوشی‌های آی‌فون 12 و آی‌فون 13 پرداخته است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری آی‌فون 13 در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد.

2 در مورد “نخستین تصویر باکیفیت از آی‌فون 13 پرو اپل منتشر شد”

  1. این عکس اگه واقعی باشه خیلی مزخرفه
    یعنی چی اخه هر سال ساده ترش میکنن یهو یه گوشی ۱۱۰۰ میدن دستمون میگن این ایفونه ۵۰ میلیون تومن ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH