شرکت Caviar از مدل‌های فضایی سری آیفون 15 پرو موسوم به UFO Collection رونمایی کرد

شرکت خاویار برای جشن هالووین امسال از طرح‌های سفارشی و لوکس خود موسوم به UFO Collection برای گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اپل رونمایی می‌کند.

در طراحی این مدل‌ها از برخی مواد فضای خارجی استفاده شده است. به بیان دقیق‌تر شرکت Caviar برای طراحی این دستگاه‌ها از قطعات شهاب‌سنگ مورچیسون حاوی اسیدهای آمینه (بلوک‌های ساختاری حیات در جهان) بهره گرفته است.

کمپانی Caviar از برخی قطعات شهاب‌سنگ مورچیسون استفاده کرده است. دانشمندان با بررسی قطعات این شهاب‌سنگ موفق به کشف 15 اسید آمینه از فضا شدند. این شهاب‌سنگ احتمالا 7 میلیارد سال سن داشته و در نتیجه قدمت آن از زمین و منظومه شمسی 4.54 میلیارد سال بیش‌تر است.

بنابراین در حال حاضر شهاب‌سنگ مورچیسون قدیمی‌ترین ماده بر روی کره زمین محسوب می‌شود.

مواد اولیه مورد استفاده برای طراحی گوشی‌ها

مواد مورد اشاره بخشی از طراحی قاب گوشی‌ها موسوم به Alien را تشکیل می‌دهند؛ اما پنل پشتی در واقع طرحی از Predator را به تصویر می‌کشد.

کمپانی با بهره‌گیری از 2 گزینه دیگر با مضمون فضایی یعنی Astral و Starship، طراحی Alien را تکمیل نموده است. Astral نشان‌دهنده تصویری از کیهان است؛ در حالی‌که Starship از یک سفینه فضایی الهام گرفته شده است.

طراحی Alien

شرکت خاویار برای این طراحی‌ها از شهاب‌سنگ‌های ماه و مریخ، طلای 24 عیار، تیتانیوم رده هوانوردی و فولاد ضد زنگ استفاده کرده است.

مدل‌های سفارشی جدید از گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با برچسب قیمتی 9000 دلاری در دسترس مشتریان علاقه‌مند به کالاهای لوکس قرار می‌گیرند.

طراحی‌های Astral و Starship

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH