تازه‌ترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را ببینید، (Hima (M9 در CES رونمایی می‌شود؟

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی یک فرانسوی به نام Steve Hemmerstoffer نشان می‌دهد که HTC تازه‌ترین پرچم‌دار خود را زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، معرفی خواهد کرد.

در حالی که این محصول با نام (HTC Hima (M9 در ابتدا شایعه‌ای بیش نبود، اما بالاخره به واقعیت نزدیک شده و به احتمال بسیار قوی در ماه آینده و در قالب نمایشگاه CES معرفی خواهد شد.

صدای خش خش ورود این غول تایوانی تا نهایت یک ماه دیگر شنیده خواهد شد. اچ‌تی‌سی سعی کرده است تا مشکلات قبلی آخرین پرچم‌دار خود را در این نسخه حل کند. زمانی که M8 معرفی شد، این اسمارت فون از آخرین مشخصات سخت‌افزاری بازار بهره می‌برد. استفاده از آخرین نسخه پردازنده اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایشی 5 اینچی همراه با وضوح FHD از مشخصات آن بود.

اما مشخصات جدیدترین محصول اچ‌تی‌سی، احتمالا چیزی شبیه به آخرین پرچم‌دار ال‌جی یعنی G3 است. استفاده از 3 گیگابایت رم و وضوح QHD از محتمل‌ترین مشخصات این پرچم‌دار جدید بازار است. HTC Hima با مشخصات گفته شده به همراه پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 810 و رابط گرافیکی Aderno 430 عرضه می‌شود. اندروید 5.0 یا همان آب‌نبات چوبی و رابط کاربری Sense 7.0 نیز بر روی آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی قرار خواهد گرفت. وجود یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو سورپرایز خوبی برای علاقه‌مندان به این برند خواهد بود. همچنین این کمپانی با قرار دادن یک باتری 2840 میلی‌آمپری سعی کرده است تا در این حوزه نیز، این پرچم‌دارش چیزی از رقبا کم نداشته باشد.

ما دوست داشتیم همراه با این توییت، عکس‌هایی نیز این پرچم‌دار منتشر شود؛ اما مجبوریم به تنها عکس منتشرشده از Hima بسنده کنیم!

lsd

تا معرفی این غول تایوانی زمانی نمانده است!

29 در مورد “تازه‌ترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را ببینید، (Hima (M9 در CES رونمایی می‌شود؟”

  1. این بار یه چیزی میشه.نسخه های قبلیش که فقط دوربینشون ضعیف بود که ایشالله ارتقا می یابن تو این نسخه

  2. بهتر که ۵ اینچ و FHD موند.چون با اون اسپیکر های غول آساش اگر صفحش بزرگ تر میشد، ابعاد گوشی خیلی زیاد میشد و خوش دستیش تحت تاثیر قرار میگرفت، باطری و دوربینش هم خدا رو شکر بهتر شده. ایول به htc که به حرف مشتری هاش گوش کرده
    i love htc 🙂

  3. به نظر مشخصاتش خوبه ولی ای کاش ظرفیت باتری رو بیشتر میکرد 2800 میلی آمپر مال پرچمدار سال قبل سامسونگه امسال دیگه بشتر پرچمدارا بالای 3000 میلی آمپر هستند

  4. مشخصات دوربین فرا تر از چیزی بود که فکر میکردم.(آگه همین باشه)وگر نه بیشتر پرچمداران 2015 از 3 گیگابایت رم و وضوح QHD همراه با پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 810 و رابط گرافیکی Aderno 430 استفاده خواهند کرد. 5.0 یا 5.1 هم نسخه اندرویدشان خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH