بهترین روش برای پرداخت‌های ارزی چیست؟‌

همان‌طور که می‌دانید پرداخت‌های ارزی برای شهروندان ایرانی که مایل به حضور در جوامع بین المللی هستند، همواره یکی از موانع پیش رو در این امر به شمار می‌رود. افرادی که به دنبال خرید اکانت و خدمات از سرویس‌دهندگان جهانی مانند Skype ,Spotify ,paypal ,server، شرکت در آزمون‌های بین المللی و از همه مهم‌تر اساتید و دانشجویانی که برای چاپ مقاله خود در ژورنال‌ها و شرکت در کنفرانس‌های علمی نیازمند پرداخت مبالغی به روشهای  مختلف هستند. از این رو پرداخت‌های ارزی برای خارج از کشور اهمیت بسیاری برای جامعه علمی کشور دارد. در ادامه به بررسی روش‌های پرداخت ارزی در ایران خواهیم پرداخت و راه‌کارهای مفیدی در این حوزه را برای شما معرفی خواهیم کرد.

راه حل نخست: استفاده از ویزا کارت (کریدیت کارت)

استفاده از ویزا کارت یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت ارزی توسط خود شخص است. افراد می‌توانند با یک‌بار خرید ویزا کارت، پرداخت‌های ارزی خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه صدور این کارت‌ها در ایران فعال است و می‌توان گفت جزء اولین شرکت‌های فعال در این حوزه محسوب می‌شود، شرکت دانش پژوهان جوان مستقر در مرکز رشد دانشگاه زنجان است. این شرکت کلیه خدمات مربوط به صادر کردن این کارت، از جمله تحویل ۳ ساعته و شارژ مجدد را انجام می‌دهد. هم چنین امکان پس دادن موجودی کارت نیز برای استفاده کنندگان وجود دارد. از مزایای داشتن این نوع کردیت کارت، شارژ مجدد آن است. این کارت‌ها قابلیت شارژ مجدد به تعداد نامحدود را دارند. همچنین، برخلاف دبیت کارت و گیفت کارت که در بعضی پرداخت‌ها مانند رزرو هتل و خرید بلیط کارایی ندارند، این کارت‌ها به صورت prepaid credit card هستند و در کلیه پرداخت‌ها کارایی دارند. کردیت کارت‌ها سقف استفاده روزانه نامحدود دارند و هنگام استفاده از آن‌ها (برخلاف بسیاری از کردیت کارت‌ها) کارمزدی کسر نمی‌شود. امکانات دیگر کارت‌ها در سایت powerdata.ir به خوبی مشخص است. (لینک خرید ویزاکارت مجازی قابل شارژ)

powerdata1

برای افرادی که به هر دلیلی مایل به خرید ویزا کارت نیستند نیز راه حلی وجود دارد. اساتید و دانشجویان و افرادی که می‌خواهند پرداخت ارزی داشته باشند، می‌توانند از خدمات پرداخت ارزی شرکت‌های ارایه دهنده این خدمات بخواهند که پرداخت هایشان را انجام دهند. یکی از معتبرترین و قابل اطمینان‌ترین شرکت‌هایی که این خدمات را انجام می‌دهد، شرکت دانش پژوهان جوان است. این شرکت با داشتن تجربه‌ای چند ساله، پرداخت‌های ارزی به کشورهای مختلف را با کارمزدی بسیار معقول برای هموطنان ایرانی انجام می‌دهد. موارد مختلفی هست که این خدمات پرداخت‌ها را به شدت کاربردی می‌کند.

powerdata3

  1. جامعه دانشگاهی کشور که نیاز به چاپ مقالات خود در ژورنال‌های مختلف دارند. البته چند سال است که این خدمات به صورت تخصصی و پیوسته برای اساتید و دانشجویان انجام می‌شود و این موضوع تجربه گرانبهایی را در اختیار این شرکت گذاشته است. جامعه علمی کشور با اطمینان خاطر و بدون نگرانی می‌توانند کار خود را به شرکت دانش پژوهان جوان بسپارند. همچنین برای شرکت در کنفرانس‌های بین المللی، امورات وابسته نظیر رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و پرداخت به کنفرانس مورد نظر وجود دارد که این شرکت همه این موارد را پوشش می‌دهد.
  2. پرداخت حق ثبت نام آزمون های تافل و جی آر ای، یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. ثبت نام کنندگان در آزمون برای سهولت امر ثبت نام می‌توانند با کمک خدمات این شرکت، مبلغ ثبت نام را واریز نمایند و دیگر مانعی برای شرکت در این آزمون ها نداشته باشند.
  3. پرداخت‌های خارجی برای اکانتینگ سایت‌های مختلف که برای هموطنان عادی ممکن است کار مشکلی باشد، به راحتی قابل انجام است. کافی است به سایت powerdata.ir سری بزنید و با افراد خبره موضوع را مطرح کرده و اکانتینگ خود را خریداری نمایید.
  4. سفر به کشورهای خارجی نیاز به گرفتن روادید (ویزا) آن کشور دارد. همان طور که می‌دانید، گرفتن ویزا منوط به پرداخت مبالغی است که البته بدون داشتن کردیت کارت میسر نیست. شما می‌توانید کردیت کارت‌های این شرکت را همان‌طور که در بالا اشاره شد، خریداری کرده و نسبت به گرفتن ویزای خود اقدام نمایید.
  5. سایت های خارجی معروفی هستند که به سرتاسر دنیا اجناس وکالا فروخته و ارسال می‌کنند. تا دهه پیش شاید این امکان برای ایرانی‌ها به صورت گسترده وجود نداشت. ایرانی‌هایی که مایل به خرید از این سایت‌ها بودند، نمی‌توانستند به راحتی این کار را انجام دهند. اما اکنون این امکان در powerdata.ir فراهم شده است. کافی است کالای مورد نیاز خود را از سایت مورد نظر خود انتخاب کنید و پروسه پرداخت آن را به شرکت دانش پژوهان جوان بسپارید.

powerdata2

یکی از نکات مهمی که در مسائل مالی و پرداخت‌های اینترنتی خیلی مهم است، امنیت سایت‌هایی است که این خدمات را انجام می‌دهند. سطح امنیت در این وب سایت‌ها متفاوت است. وب‌سایت پاوردیتا دارای بالاترین سطح پروتکل امنیتی SSL در جهان است. با توجه به سطح امنیتی فوق العاده بالای پاوردیتا و همچنین حضور این شرکت جزء شرکت‌های دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه سراسری زنجان، به راحتی می‌توان به خدمات این وب‌سایت اعتماد کامل نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH