ال‌جی G6 با بدنه شیشه‌ای معرفی خواهد شد

ال‌جی در نسل پنجم پرچم‌دارانش از طراحی ماژولار بهره گرفت، متاسفانه طراحی ماژولار به کار رفته در ال‌جی G5 به گونه‌ای نبود که تجربه‌ای خوب را برای کاربر ایجاد کند از این رو شایعاتی منتشر شده است که بیان می‌کنند این رویه در ال‌جی G6 ادامه نخواهد یافت. هم‌چنین خبری که به تازگی در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده است می‌تواند حذف قابلیت ماژولار از پرچم‌دار را تایید کند.

در یک گزارش جدید آمده است که ال‌جی G6 به یک نمایشگر ۲.۵D مجهز خواهد بود. ششه‌ای بودن کیس پشتی به خوبی می‌تواند تایید کند که باید از قابلیت ماژولار خداحافظی کنیم، اگرچه تایید این شایعه بسیار سخت خواهد بود، زیرا پیش‌تر یک رندر از ال‌جی G6 منتشر شد که نمایشگری کاملا مسطح را به نمایش می‌گذاشت. هم‌چنین در بخش پشتی این اسمارت‌فون تنها شاهد استفاده از یک کیس براق بودیم که مشخص نمی‌کند از جنس شیشه خواهد بود یا نوعی فلز براق در آن به کار خواهد رفت.

به هر حال نشت مستمرشایعه حذف قابلیت ماژولار می‌تواند نشان دهنده عدم تمایل ال‌جی به ادامه دادن این نوع طراحی باشد، البته ممکن است که ال‌جی طراحی ماژولار خود را به دستگاه‌های پایین رده‌تر بیاورد. گفته می‌شود ال‌جی امسال پرچم‌دارش را زودتر از سال‌های ییش معرفی می‌کند. به احتمال قوی مراسم معارفه ال‌جی G6 در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 و در ماه فوریه ۲۰۱۷ انجام بپذیرد.

ال‌جی G6

5 در مورد “ال‌جی G6 با بدنه شیشه‌ای معرفی خواهد شد”

  1. ما که موندیم این الجی اصلن فازش چیه!! یه بار فلزی میزنه یه بار چرمی حالا هم زده تو کار شیشه!! حالا باز سوتی میده و سال بعد میزنه تو فاز طلا و نقره!! خخخخخخخخ

    1. فاز چیه؟!این نشون میده که ال جی یه شرکت مبتکره و هر باز کاربراشو با یه فناوری جدید سورپرایز میکنه. تا قسمت بیشتری از بازار رو به دست خودش بگیره و بتونه بین مخاطبایی که سلیقه های مختلف دارن چه از نظر طراحی داخلی و چه سخت افزار و نرم افزار جذابیت داشته باشه. این که مثه سامسونگ کپی نمیکنه خودش یه دنیا ای ول داره.

    1. به نظر من مصرف باتری با میزان مصرف رابطه مستقیم داره. من و چند تا از اعضای خونواده مون ال جی داریم. من جی ۴ دارم. اما نه من و نه هیچ کدوم از اونا مشکل باتری نداشتیم تا حالا و هیچ وقت الکی کم نیوردیم! به نظر من باتری قابل تعویض باشه و بشه از باتری یدک استفاده کرد خیلی بهتر از اینه که باتری رو نشه در اورد و یهو منفجر شه :))) یا اینکه به خاطر خراب بودن باتری بخوایم کل گوشی رو تعویض کنیم یا مثلا وقتی در طول روز بیرون هستیم و به شارژر دسترسی نداریم مجبور باشیم کم مصرف کنیم تا باتریمون تموم نشه و در به در دنبال پریز برق یا پاوربانک باشیم تا گوشیمون رو شارژ کنیم. یا نتونیم به علت کم بودن باتری از امکاناتی که میخایم مثل عکاسی ، فیلمبرداری یا وب گردی استفاده کنیم. ال جی با باتری قابل تعویضش بهترین کارو کرده. و دست مشتری ها رو تو انتخاب و نحوه مصرف باز گذاشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH