شایعه: سامسونگ به‌زودی از گلکسی S8 مینی با نمایشگر 5.3 اینچی رونمایی خواهد کرد

تنها چند روز از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌گذرد و حال شایعات به رونمایی از گلکسی S8 مینی در آینده نزدیک اشاره می‌کنند. براساس ادعا منبع این شایعه، اطلاعات از طریق کارمند سامسونگ در اختیار او قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد که تیم تحقیق و توسعه سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید، بانام گلکسی S8 مینی بوده و این دستگاه دو هفته بعد از آغاز فروش گلکسی S8 و S8 پلاس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در صورت صحت، در ماه مه با این مدل ملاقات خواهیم کرد.

به این نکته توجه داشته باشید که این منبع به نام گلکسی S8 مینی اشاره نکرده و تنها از دستگاه جدید به‌عنوان نسخه‌ای کوچکتر از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس یاد کرده است، ولی به نظر ما سامسونگ این مدل جدید را با نام گلکسی S8 مینی در دسترس خریداران قرار می‌دهد. باوجود مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، این دستگاه قیمت کمتری نسبت به برادران بزرگتر خود خواهد داشت. براساس شایعه موردنظر قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای اسنپدراگون 835 تامین می‌کند. این پردازنده پرچمدار کوالکام را 4 گیگابایت رم همراهی کرده و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده خواهد داشت.

علاوه‌بر مشخصات بالا، نمایشگر 5.3 اینچی و باتری کوچکتر در این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس ادعا منبع، طراحی این دستگاه تغییری نخواهد کرد و با طراحی شبیه به گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس روبرو می‌شویم. باتوجه به قطعات بکار رفته در این گوشی هوشمند با دستگاه میان‌رده‌ای روبرو نیستیم ولی در این شایعه به قیمت 399 دلاری اشاره شده است. به نظر ما اگر این مشخصات فنی صحت داشته باشد سامسونگ قیمتی نزدیک به 500 یا 600 دلار را برای این مدل جدید درنظر خواهد گرفت.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “شایعه: سامسونگ به‌زودی از گلکسی S8 مینی با نمایشگر 5.3 اینچی رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH