آخرین تصاویر فاش شده از گلکسی نوت 7R

احتمالا شما هم می‌دانید که در روزهای گذشته سامسونگ تایید کرد که نسخه جدیدی از فبلت دچار مشکل شده این کمپانی، یعنی گلکسی نوت 7، در راه است. همچنین این غول کره‌ای اعلام نمود که نسخه بازسازی شده این اسمارت‌فون تنها در بازارهای خاصی عرضه می‌گردد. هنوز به‌طور دقیق زمان پرده‌برداری از گلکسی نوت 7 جدید مشخص نبوده ولی به‌تازگی تصاویری منتسب به این گوشی منتشر شده است. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی سازنده، این دستگاه را نام نوت 7R روانه بازار خواهد کرد.

حرف R در واقع از ابتدای کلمه refurbished به معنای بازسازی و مرمت شده، بدست آمده است. تصاویری که در همین روزها فاش شده نشان می‌دهند که سامسونگ برای این گوشی هوشمند در اکثر بخش‌ها از جمله طراحی، مانند نسل پیشین عمل کرده و تغییرات خاصی را در نوت 7R اعمال نکرده است. البته باید بیان کرد تنها بخش بهبود یافته این محصول، باتری آن بوده که به منظور حفظ سلامت گوشی و امنیت کاربران این اسمارت‌فون از یک باتری حجیم با ظرفیت 3200 میلی آمپر بهره می‌برد که این میزان ظرفیت نسبت به نسخه اصلی گلکسی نوت 7، 300 میلی‌آمپر کاهش داده شده است.

نوت 7R

در تصاویر بالا می‌بینم که نوت 7R کاملا از لحاظ ظاهری مشابه نسل قبلی (که در سال گذشته معرفی شد) است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بهره‌گیری از چیپست اگزینوس 8890، 4 گیگابایت حافظه رم و یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد. علاوه‌بر این‌ها، در دوربین اصلی این دستگاه از یک سنسور با دقت 12 مگاپیکسل استفاده شده است. این تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که نسخه بهبود یافته نوت 7، به‌صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که این گوشی را برای عرضه در بازار کدام کشور‌ها در نظر گرفته است ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که این فبلت حتما در کشور کره جنوبی و برخی دیگر از بازارهای نوظهور ارائه خواهد شد. این دستگاه در بازار آمریکا برای فروش عرضه نمی‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH