شرکت Caviar از نسخه پوتین-ترامپ نوکیا 3310 پرده برداشت

نوکیا امسال 3310 افسانه‌ای را بازسازی کرد. طراحی این گوشی به‌روز شده اما به نحوی همان چهره قدیمی را حفظ کرده است. شما می‌توانید با قیمت 49 یورو این محصول را تهیه کنید؛ یا می‌توانید برای نسخه خاص آن، که توسط Caviar طراحی شده است، 2466 دلار بپردازید.

اگر برای اولین‌بار است که نام Caviar را می‌شنوید، باید گفت که این شرکت روسی نسخه‌های مخصوصی از تلفن‌های همراه را با قاب‌های طلایی و با چهره ولادیمیر پوتین و اخیرا چهره دونالد ترامپ طراحی کرده است. این‌بار شرکت Caviar برای اجلاس سران گروه 20 نسخه مخصوص گوشی 3310 را با چهره این دو رییس‌جمهور معرفی کرده است.

نمای جلوی گوشی با رنگ طلایی و خاکستری زیبا به‌نظر می رسد. بر روی دکمه منو لوگوی اجلاس حک شده و جنس بدنه آن تیتانیوم آب دیده به‌همراه روکشی از فولاد دمشق است.

شرکت Caviar

اما طراحی اصلی در پشت گوشی است. در این قسمت صفحه فلزی کوچکی در بالا وجود دارد که Caviar 001 بر روی آن نوشته شده است. در وسط، طراحی سکه مانندی وجود دارد که چهره پوتین و ترامپ بر روی آن نقش بسته است. در پایین گوشی نیز علامتی وجود دارد که نشان می‌دهد این محصول نسخه مخصوص اجلاس سران گروه 20 است.

شرکت Caviar

ویژگی‌های این گوشی همانند نسخه‌های معمولی 3310 بوده و تنها تفاوت در پشتیبانی از دو سیمکارت است. همانطور که گفته شد، قیمت درنظر گرفته شده برای این محصول 2466 دلار است. اطلاعاتی در خصوص زمان و چگونگی ارائه این گوشی موجود نبوده اما در سایت، شرکت Caviar اعلام نموده که به محض آماده شدن سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH