هر سه آی‌فون جدید اپل همزمان و در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شوند

اپل امسال دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های آی‌فون خود را جشن می‌گیرد و از این‌رو، در تلاش است تا حداکثر توان مهندسان خود را برای تولید اسمارت‌فونی مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به‌کار ببندد و رکورد فروش گوشی‌های هوشمند خود را جابجا کند. تا به امروز، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی برای مدل‌های امسال آی‌فون اعلام شده که هر کدام می‌توانند برگ برنده این محصولات در رقابت با نمونه‌های هم‌رده موجود در بازار باشند.

تا به امروز، شنیده‌ها حاکی از آن بوده که آی‌فون 8 چند هفته پس از ورود مدل‌های آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس به بازار، عرضه خواهد شد اما مینگ-چی کو، از تحلیلگران برجسته مرکز تحقیقاتی KGI، به درستی این شایعه اعتقاد چندانی ندارد. وی در این خصوص اظهار کرد که هر سه مدل گوشی‌های آی‌فون امسال همزمان و در کنفرانس سپتامبر اپل معرفی و روانه بازار خواهند شد.

اما موجودی آی‌فون 8 در آغازین روزهای عرضه محدود خواهد بود و تنها 2 الی 4 میلیون دستگاه از آن پایان ماه سپتامبر، آماده عرضه به بازار خواهد بود. گفته می‌شود که تولید این محصول، در سه‌ماهه چهارم سال 2017 به اوج خواهد رسید، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تقاضای بالا برای این گوشی تا سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی نیز ادامه داشته باشد و در برخی مناطق، شاهد محدود بودن عرضه این گوشی باشیم.

آی‌فون 8

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص آی‌فون‌های امسال فاش شده، می‌توان گفت که این سه گوشی از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار خواهند بود که البته استفاده از این قابلیت، نیازمند خرید یک آداپتور USB-C است. همچنین این سه گوشی مطابق با آن‌چه‌ که در تصویر می‌بینید در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ وایرلس نیز در این سه مدل گنجانده شده که برای بهره‌مندی از این قابلیت، کاربران می‌بایست یک شارژر وایرلس را به‌صورت جداگانه خریداری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH