چند تصویر واقعی از پنل نمایشگر آی‌فون 8 منتشر شد

تقریبا همه می‌دانیم که آی‌فون 8 با نمایشگری بدون حاشیه معرفی خواهد شد که در نمایشگر آن هم‌چون اسمارت‌فون‌های اسنشال و شارپ S2 یک برش برای جای‌دهی سنسورها و هم‌چنین اسپیکر تعبیه شده است. حالا گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تولید انبوه این اسمارت‌فون آغاز شده و یکی از کاربران Weibo تصاویری را از برخی قطعات آی‌فون 8 منتشر کرده است.

این کاربر چندین تصویر را از قطعات آی‌فون 8 منتشر کرده اما جالب‌ترین آن‌ها تصویر فوق است که حتی دیجیتایزر و اتصالات این پنل را هم به نمایش می‌گذارد. در بخش بالای نمایشگر می‌توانیم چهار حفره و یک برش برای اسپیکر تماس را مشاهده کنیم.

به احتمال بسیار قوی دو حفره موجود در سمت راست اسپیکر متعلق به دوربین جلو و سنسور اسکنر عنبیه چشم خواهد بود. حفره کوچک موجود در سمت چپ متعلق به یک سنسور خواهد بود و در کنار آن می‌توانیم یک برش دایره‌ای بزرگ را مشاهده کنیم که به‌نظر می‌رسد مربوط به فلاش LED باشد، هرچند این موضوع بسیار بعید به‌نظر می‌رسد. در شایعات آمده که حفره بزرگ موجود در سمت چپ اسپیکر تماس مربوط به دومین سنسور اسکنر عنبیه چشم است.

در دیگر تصاویر می‌توانیم پنل نمایشگر آی‌فون 8 را در کنار آی‌فون 7 مشاهده کنیم که به لطف کاهش حاشیه‌های زاید تفاوت چندانی با هم ندارند. هم‌چنین در یکی از تصاویر، چیپ A11 اپل دیده می‌شود که برای پرچم‌دار آتی کوپرتینویی‌ها توسعه یافته است. اپل هنوز تاریخی را برای معرفی این هندست اعلام نکرده، هرچند شایعات نشان می‌دهند که شاید این اتفاق در ماه آینده رخ دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH