گوشی X20

کمپانی ویوو نسخه ویژه‌ای از گوشی X20 را با رنگ مشکی روانه بازار خواهد کرد

کمپانی ویوو در چند روز گذشته رسما تایید کرد که گوشی X20 در روز 21 سپتامبر رونمایی خواهد شد. امروز نیز این سازنده چینی، تیزرهای جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌دهند ویوو تصمیم دارد نسخه ویژه‌ای از این اسمارت‌فون را با نام مدل مریخ و رنگ تماما مشکی در کنار نسخه معمولی روانه بازار کند.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات خاصی درباره تفاوت‌های میان مدل ویژه و معمولی بیان نشده ولی انتظار می‌رود نسخه ویژه گوشی X20 به حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتری مجهز شود.

احتمالا این فبلت از وجود نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. همچنین پردازنده مورد استفاده در این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 660 خواهد بود. در پنل پشتی دستگاه مورد بحث، یک دوربین دوگانه قرار گرفته که لنز هردوی آن‌ها دارای دقتی 24 مگاپیکسلی است.

ویوو در دوربین سلفی گوشی X20 نیز سنگ‌تمام گذاشته و دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای سنسور 24 مگاپیکسلی بوده که با استفاده از آن می‌توان از طریق تکنولوژی تشخیص چهره قفل صفحه را بازگشایی نمود. گفته می‌شود که این محصول عملکرد فوق‌العاده‌ای در این بخش دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا در زمان کمتر از 0.1 ثانیه از قفل صفحه عبور کند. طبق گزارشات اخیر، انرژی مورد نیاز این دستگاه میان‌رده نیز با بهره‌گیری از یک باتری 3500 میلی‌آمپری تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH