بازی Swipe Brick Breaker

بررسی بازی Swipe Brick Breaker؛ وقت خراب کاریه!

در حال حاضر اکثر بازی‌هایی که در مارکت‌های اندرویدی هستند یا شما را به دردسرهای آنلاین بودن و ساخت یک قبیله مجبور می‌کنند و یا آن‌قدر پیچیده و پر رمز و راز هستند که در مدت زمان کوتاهی پس از نصب، تنها چیزی که استودیوی سازنده به دست می‌آورد، بخشی از حافظه دستگاه کاربر است!

البته گفتنی است که بارها برخی توسعه‌دهندگان دست به خلاقیت زده‌اند و ایده‌های ناب خود را در قالب بازی‌هایی ساده و به دور از هرگونه المان اضافی روانه بازار کرده‌اند که از موفقیت‌های بزرگ نیز به بی‌بهره نبوده‌اند. به‌عنوان نمونه، بازی محبوب 2048 که با یک ایده ساده ریاضی‌گونه و بدون داشتن زرق و برق‌های بازی‌های رقیب توانست تعداد زیادی از کاربران را سرگرم کند.

اکنون به‌نظر می‌رسد، یکی دیگر از ایده‌های ساده و زیبا به ترند این روزهای دنیای گیمرها تبدیل گشته و کمتر کاربری را پیدا خواهید نمود که حداقل یک‌بار آن را تجربه نکرده باشد. بازی Swipe Brick Breaker یا همان آجرشکن (!) آمده تا با یک ماموریت همیشگی یعنی خراب نمودن آجرها گیمرها را به چالش دعوت کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بازی Swipe Brick Breaker بپردازیم، پس تا پایان با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

همان‌طور که چندی پیش گفته شد در این بازی تنها یک هدف وجود دارد و آن هم از بین بردن آجرهاست. در واقع باید با بهره‌گیری از توپ‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد به آجرها ضربه بزنید تا کم‌کم از شر دیوار خلاص شوید! البته این ماموریت یکتا، به همین سادگی هم اتفاق نمی‌افتد چراکه با هر بار تخریب آجرها باید توپ‌های بیشتری به آنها برخورد کند تا از سد راه شما کنار بروند و همین موضوع باعث می‌گردد که هدف‌گیری و افزایش تعداد توپ‌ها متناسب با قدرت آجرها به امری مهم تبدیل شود.

بازی Swipe Brick Breaker

برای افزایش تعداد توپ‌ها کافیست طوری آنها را هدایت کنید که به گوی‌های سبز رنگی که نمایش داده می‌شوند، برخورد نماید. با هر برخورد یک عدد به تعداد توپ‌هایی که در اختیار دارید اضافه شده و قدرت آجرها هم به همین اندازه افزایش می‌یابد. به‌طور کلی گیم‌‌پلی بازی با وجود سادگی و نداشتن تنوع، بسیار خوب طراحی شده و حتی برای راحت‌تر شدن هدف‌گیری، یک خط نشانه نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در هر نوبت می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید بازی را متوقف نموده و ادامه آن را به زمان دیگر موکول کنید ولی دقت داشته باشید که اگر نتوانید آجرهای مقابل‌تان را از میان بردارید، در هر بخش تعداد جدیدی از آنها با قدرتی بیشتر به بقیه افزوده می‌شوند و با رسیدن این آجرها به انتهای صفحه، همه‌چیز پایان می‌یابد. در این حال باید دوباره و از صفر هر آنچه که با دستان خود خراب کرده بودید را دوباره خراب کنید!

هرچند نبود تنوع در این بازی را می‌توان به‌ منزله تکراری شدن و خسته‌کننده بودن آن دانست ولی گرافیک خوب بازی، صداگذاری بی‌نقص و از همه مهم‌تر حس رقابتی که در گیمر ایجاد می‌کند، موجب می‌گردند تا با هر شکست، دوباره خواهان تجربه رقابتی تازه با خودتان باشید تا بتوانید رکورد خود را بهبود ببخشید.

بازی Swipe Brick Breaker

اکنون که صحبت از رکورد شد، بد نیست اشاره نماییم که از بخش Score Leaders‌ هم می‌توانید رکورد دیگر بازیکنان را در سراسر دنیا مشاهده کنید و با آنها به رقابت بپردازید. تا امتیاز 100، بازی به شکل منظم و نه‌چندان دشواری تعداد بلوک‌ها را افزایش می‌دهد ولی به محض عبور کاربر از امتیاز 300، بازی تعداد بلوک‌ها را در هر بار به دو برابر افزایش می‌دهد که باعث چالش‌برانگیزتر شدن رقابت در این بازی خواهد شد.

در آخر باید افزود که بازی Swipe Brick Breaker با بهره‌گیری از کمترین المان‌های ممکن، به دنبال ایجاد تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای کاربران بوده و تا حد بسیار زیادی هم در این راه موفق ظاهر شده است. مطمئنا اگر شما هم به دسته‌ بازی‌های امتیازی مانند: 2048، Piano Tiles و… علاقمند هستید، تجربه بازی Swipe Brick Breaker نیز خالی از لطف نبوده و شما را راضی خواهد کرد. شما به کدام بازی‌ها علاقمند هستید؟

6 در مورد “بررسی بازی Swipe Brick Breaker؛ وقت خراب کاریه!”

  1. خیلی بازی بی خودیه همه هم دارن تو گوشی هاشون من اصلا خوشم نمیاد
    یه بار سوار مترو شدم دیدم همه دارن بازی میکنن حالم بد شد

    11
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH