سایبروم، سریعترین UTMهای خود را معرفی کرد

NG

سایبروم، بزرگترین سازنده دستگاه‌های امنیت شبکه در جهان، از دستگاه‌های سری NG خود برای امنیتی فراتر از زمان حاضر در شبکه های IT، رونمایی کرد. دستگاه‌های سری NG سایبروم با بهترین سخت‌افزارهای موجود و نرم افزارهای متناسب، حجم انتقال اطلاعات تا 5 برابر بیشتر از متوسط فعلی صنعت IT در دفاتر کاری کوچک و متوسط ارایه می‌دهد که آن‌را به “سریع‌ترین دستگاه‌های UTM” در این بخش تبدیل می‌کند.

سری NG دفاتر کاری کوچک و متوسط را برای آینده آماده می‌کند تا از شبکه‌هایی با زیر ساختهای گیگابیتی و اینترنت‌های پر سرعت استفاده کنند. اگرچه امروزه، امنیت شبکه آن‌ها برای چنین زیرساخت‌هایی آماده نیست، چرا که هیچ سازنده تجهیزات امنیت شبکه‌ای چنین خروجی و یا پورت گیگابیتی که لازمه چنین شبکه‌هایی است را ارایه نمی‌دهد. در نتیجه موضوع امنیت، گلوگاه در شبکه‌های دفاتر کاری کوچک و متوسط محسوب می‌گردد.

در ارتباط با نیاز به امنیتی متناسب با آینده، آبهیلاش سونوین، قائم مقام ارشد مدیریت محصولات می گوید: امروزه، دفاتر کاری کوچک و متوسط، به علت کمبود راه حل های امنیتی مبتنی بر عملکرد گیگابیپتی در این بخش نمی‌توانند به طور کامل به زیر ساخت‌های شبکه‌های گیگابیتی منتقل شوند. برای کنار آمدن با این مشکل، آن‌ها مجبورند یا امنیت را ساده‌تر انجام دهند، و یا بودجه‌های امنیتی را افزایش دهند تا امنیتی در حد سازمان‌های بزرگ تهیه کنند. سری‌های NG سایبروم برای دفاتر کاری کوچک و متوسط، با ارایه بهترین فایروال و خروجی UTM به همراه پورتهای گیگابیت، این نیاز را برطرف می‌کند. در حقیقت، پایین‌ترین دستگاه در سری NG با خروجی فایروال گیگابیت عرضه می‌گردد.

دستگاه‌های سری NG با سیستم عامل CyberoamOS – باهوش‌ترین و قدرتمند ترین فایروال سایبروم تاکنون- عرضه می‌شوند.  Firmware جدید با سخت افزار هم‌خوانی کاملی در شبکه و کدگزاری اطلاعات را دارند تا بالاترین عملکرد را ارایه دهند. CyberoamOS همچنین بالاترین عملکرد را از یک پلتفرم با پردازنده چند هسته‌ای به همراه کمترین تاخیر و بهبود سرعت پردازش -با استفاده از تعداد وقفه‌های بهینه شده و تکنولوژی مسیر سریع– ارایه می‌دهد. دستگاه‌های سری NG با بهترین سخت‌افزار ارایه می‌گردند که متشکل از پردازشگرهای گیگاهرتزی برای پردازش‌های امنیتی در زمان‌های نانو ثانیه‌ای، و همچنین پورت‌های شبکه گیگابیتی و تراکم بالای پورت می‌باشند. طراحی منحصر به فرد و قطعات مستحکم استفاده شده در سری NG از ورودی و خروجی سرعت بالا برای عملکرد بهتر پشتیبانی کرده و همچنین از شرایط سخت محیطی شامل نوسانات برق محافظت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH