معرفی دوربین سلفی کاسیو با مقاومت بدنه بالا

casio-exilim-ex-fr100-1-640x480حتما شما هم جمله‌هایی با این مضمون که ((گاهی تصاویر از صدها کلمه گویاترند)) را شنیده‌اید. این عبارت وقتی که تصاویر لحظات خوش سفر، ماجراجویی،‌ دور هم بودن با دوستان و عزیران و… را می‌بینید، معنا پیدا می‌کند.

اما برای ثبت تصاویر با کیفیت به دوربین خوب هم نیاز داریم. شرکت ژاپنی کاسیو دوربین جدیدی برای ثبت سلفی معرفی کرده که Exilim EX-FR100 نام دارد. شما می‌توانید این دوربین را روی دوش (شانه) خود قرار داده و یا به بند کوله پشتی متصل کنید و با استفاده از ماژولی که جدا می‌شود، منظره تصویربرداری را ببینید و به وسیله صفحه لمسی آن، دوربین را کنترل کنید.

دوربین دارای یک پایه مفصلی است که توسط آن بر روی سطح و یا دوش انسان قرار می‌گیرد. این دوربین سال گذشته در ژاپن عرضه شد اما امسال و در نمایشگاه CES در دسترس عموم قرار گرفت. البته کاسیو کسب و کار دوربین‌هایش را از بازار آمریکای شمالی خارج کرده و صرفا روی فروش ساعت‌هایش در این بازار تمرکز کرده است.casio-exilim-ex-fr100-2

به دلیل کاربرد این دوربین در شرایط سخت، عجیب نیست که از مقاومت بالایی هم برخوردار باشد. هنگامی که به کنترلر متصل است، اگر از ارتفاع ۱.۳ تا ۱.۷ متری هم سقوط کند، جان سالم به در می‌برد. همچنین خود دوربین ضد آب با استاندارد IPX8 و ضد گرد و غبار با استاندارد IPX6 است و کنترلر لمسی آن هم ضد آب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH