خبری خوش برای دارندگان ال‌جی G3 در ایران: اندروید 6 اردیبهشت ماه از راه می‌رسد!

maxresdefault

خبری خوب از طرف نمایندگی شرکت ال‌جی در ایران برای موبایل G3 به دست ما رسیده است. این خبر مبنی بر زمان آپدیت G3 به اندروید 6.0 مارشمالو است؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

طبق صحبت‌های نماینده فروش یکی از شعبه‌های بخش موبایل شرکت ال‌جی با تیم آی‌تی‌رسان در پرسش به این سوال که چه زمانی منتظر دریافت بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو با پشتیبانی کامل زبان فارسی برای موبایل G3 باشیم؟! پاسخی جالب و خوب برای صاحبان ال‌جی G3 در ایران دریافت کردیم؛ در ادامه ما اطلاعاتی مهم به شما خواهیم داد.

پاسخ:

آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو برای ال‌جی G3 بین روزهای 25 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه برای کاربران ایرانی عرضه خواهد شد. تغییرات صورت گرفته در این آپدیت‌،  درست همان چیزی است که پیش‌تر در ال‌جی G4 دیده بودیم، اما بعضی از امکانات متفاوت است و بهبودهایی در زمینه باتری، رابط کاربری و مدیریت استفاده دستگاه از سخت افزار اصلی ایجاد شده است. لازم به ذکر است که اندروید 6.0 مارشمالو آخرین بروزرسانی برای این مدل خواهد بود؛ با این حال منتظر سورپرایزهایی برای موبایل G3 باشید!

67 در مورد “خبری خوش برای دارندگان ال‌جی G3 در ایران: اندروید 6 اردیبهشت ماه از راه می‌رسد!”

  1. گوشی من موقع کار خاموش میشد و باید یه بار باطری رو خارج میکردم و دوباره میزاشتم تا روشن بشه بردمش نمایندگی گف مشکل باطری هس و چون باطری شامل گارانتی نیس باید خودت پولشو بدی.باطری رو که عوض کردم تا یه چن ماه درس بود بعد دوباره شرو شد دوباره بردمش گف باطریه مشکل داشته یه باطری دیگه بهم داد دوباره یه چن ماه خوب بود تا فهمیدم بردش نمی سوز شده و نه فقط من خیلیای دیگه هم که گوشیlgدارن همینه دیگه پشت دستمو داغ کنم گوشی lg بخرم

  2. گور بابای ابجی دیگه نمی خرم جی۳ دارم آشغال نه به اون فقط یک جمله بهم انداختن دنیاهمینه نامردی سر یک نوشت آدم ولله می زارن پول دار می شن دیگه هیچی نمی خرم.

  3. من نسخه اصلی اندروید ۶ رو با برنامه ی pc suite lg دانلود کردم گوشیم الجی جی ۳ واقعا عالیه بریزین رو کامپیوترتون نصبش کنید خیلی عالللللیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH