برنامه S Note سامسونگ به پلی استور آمد

مدتی است که برنامه سازان موبایل برنامه‌های اختصاصی را به فروشگاه گوگل اضافه می‌کنند تا از این طریق به‌روزرسانی آن‌ها برای کاربران آسان‌تر شود. آخرین برنامه‌ای که قرار است به پلی استور اضافه شود، برنامه S Note سامسونگ است.

S Note روی بیشتر دستگاه‌های سامسونگی نصب است، اما در سری نوت این کمپانی به دلیل وجود قلم هوشمند، بسیار کاراتر عمل می‌کند.

نسخه‌ای هم که در پلی استور قرار می‌گیرد، مشابه همان برنامه اورجینالی است که درون هندست‌های سامسونگی قرار دارد. این برنامه فعلا برای تمام هندست‌ها موجود نیست و به مرور زمان ارائه می‌شود.

s-note-02

در رابطه با عملکرد برنامه چنین گفته شده است که این اپلیکیشن در دستگاه‌های بدون قلم هم کار می‌کند، منتها عملکردهای مرتبط به قلم هوشمند را نخواهد داشت.

پس از ارائه این برنامه برخی از دارندگان هندست‌های غیر سامسونگی از نتیجه نصب S Note در هندست‌هایشان گزارش‌های مختلفی داده‌اند. یک کاربر سویسی با هندست HTC 10 مدعی شده است که توانسته برنامه S Note را بدون هیچ مشکلی روی دستگاهش نصب کند. از سوی دیگر یک کاربر LG G4 اعلام کرده است که با وجود اینکه نصب موفقیت‌آمیز بوده، برنامه هنگام اجرا خطای بستن اجباری را می‌دهد.

این احتمال می‌رود که سامسونگ مخصوصا استفاده از برنامه را برای کاربران غیر سامسونگی فراهم کرده است تا به نوعی به آن‌ها بگوید که خرید یکی از هندست‌های سری نوت این کمپانی با وجود این برنامه چه مزیت‌هایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH