شکوه خاندان پرشکوه کهکشانی‌ها بر باد رفت!

xiaomi-1

پس از معرفی نسل چهارم کهکشانی‌ها توسط سامسونگ، گویا همه مبارزان اسمارت فونی به نوعی شکست را پذیرفته بودند و نتایج بنچمارک‌ها نیز خود گواه این موضوع بوده است. اما پس از مدتی کوتاه اسمارت فون جدید ایسوس توانست رکورد کهکشانی‌ها را شکانده و رکورد بهتری را نیز از خود بر جای بگذارد. حال در این بحبوحه و این اوضاع احوال، گویا کمپانی دیگری نیز رقیبی را برای پسران تازه نفس کهکشانی معرفی کرده است که همگان را شوکه و متحیر ساخته است! خانواده این پسر اسمارت فونی و بی نام نشان گرچه نام و نسبی درخور توجه برای خود برنگزیده و آن‌قدرها هم برایمان شناخته شده نیست، اما توانسته پای در جا پای پسران مغرور کهکشانی گذاشته و اکنون در حال خیال بافی‌های فراوان و اندیشیدن به آینده خویش هستند.
این پسران قوی قدرت، Xiaomi Mi2S نام گذاری شده‌اند و توانسته‌اند پسران کهکشانی را در بنچمارک AnTuTu، با 467 امتیاز بیشتر مغلوب توانمندی سخت افزاری خود ساخته و نشان دهند که روزگار شیرین کهکشانی‌ها به سر آمده است و کهکشانی‌ها را وادار به کناره گیری از میدان جنگ اسمارت فون‌ها سازند! گرچه هنوز خیلی زود است درباره Xiaomi Mi2S قضاوت کرد اما می‌توان گفت فعلا همگان منتظر تولد شاهزاده 5s رویایی از خاندان با شکوه و پر افتخار آی‌فون هستند تا ببینند آیا آی‌فون یارای مقابله با Xiaomi‌ها را دارد یا خیر؟!
Xiaomi Mi2S ازیک پردازشگر قدرتمند چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته و یک رم 2 گیگابایتی در وجود خویش بهره می‌گیرد و در نهایت با یک صفحه نمایش 4.3 اینچی اچ دی به همگان فهمانده که کیفیت صفحه نمایش هیچگاه دلیل پیروزی نبوده است و نخواهد بود، بلکه توانمندی سخت افزاری است که می‌تواند برای رقبا چالش برانگیز باشد و برای ایشان دغدغه ایجاد نماید! به نظر شما شانس پیروزی این پسران تازه وارد و نسبتا خوش‌تیپ در مبارزه با بزرگان اسمارت فونی چقدر خواهد بود؟!

11 در مورد “شکوه خاندان پرشکوه کهکشانی‌ها بر باد رفت!”

  1. البته ابن برند همچین هم ناشناخته نیست و همه اونایی که با کاستوم رام سر و کار دارن کلمه miui برای اونا آشنا هستش که کار همین شرکته
    و قبلا هم گوشیای شاخی مثل xiaomi mi و mi2 رو عرضه کرده که درزمان خودشون از سری گالکسی اون زمان سر تر بودن

  2. be nazare man in goshi jadidi ke shoma migid az S4 behtar hast , dar in shaki nist vali to bazare iran hich jaee nadare chon be nazare bande bazar goshi dar iran roye mark goshi micharkhe

  3. چرا هر گوشی که میگن s4را شکست داده در بنچمارک AnTuTu،چرا از بنچ مارک های دیگه استفاده نمیکنند.
    بگم .چون این بنچ مارک رسمی نیست.و همیشه خواسته گوشیهای بزرگ را زیر سوال ببره.البته واسه s3 هم همین کار رو کرده بود.اگه راست میگن از بنچ مارک pیاsunاستفاده کنند.

    1. بنچنارک پی فقط و فقط از یک سیپیو و فقط برای یک کار استفاده میکنه
      یعنی فقط پی میتونه یک تست انجام بده
      راستی
      فعلا تو بنچمارک پی بهترین گوشی مال لنوو هست
      چون پی از یک هسته استفاده میکنه

  4. محمد جهانی

    سلام، من یه معذرت خواهی به کاربری به نام Alone در سایت بدهکارم، از حرفشون سوء برداشت کردم و سال خوبی رو براشون آرزومندم! اون رو باید صبر کنیـــــد!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH