با NuAns Neo آشنا شوید: زیباترین هندست ویندوزی معرفی شده تا به امروز

هنگامی که صحبت از دستگاه‌ها‌ی ویندوزی می‌شود، با بازه گسترده‌ای در مارکت مواجه نمی‌شویم. هندست‌های ویندوزی‌ که تا به امروز موجود بوده‌اند همه مربوط به دو کمپانی مایکروسافت و نوکیا هستند. محصولات نوکیا مربوط به سال‌های گذشته بوده و در زمان حال تنها مایکروسافت است که به تولید این سری از تلفن‌های هوشمند ادامه داده است و همین عمل باعث شده با اقلام مختلفی از این دستگاه‌های ویندوزی در برابر اندروید مواجه نباشیم.

کمپانی ژاپنی NuAns اقدام بر معرفی تلفن هوشمندی بر پایه ویندوز کرده است که Neo نامیده می‌شود. این تلفن هوشمند در کشور ژاپن به طور رسمی روانه بازار شده اما این شرکت ژاپنی تصمیم بر عرضه این دستگاه به کشور‌های بیشتری را دارد.

۲۹af64bad697c9ead4cad5eb6465037a_original

بدون شک این تلفن هوشمند به اندازه سایر دستگاه‌های موجود در بازار قدرتمند نیست و یک صفحه ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۱۷، حافظه رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۲۳۰۰ آمپری و پشتیبانی از USB-C مشخصات سخت افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

همان طور که در ویدیو پایین مشاهده می‌کنید تمرکز اصلی این محصول بر روی طراحی آن بوده است و همچنین کاربران توانایی انتخاب بین مدل‌های مختلفی از کاور‌ها و قاب‌ها را برای این محصول دارند.
اگر خواهان این محصول در کشور خودتان هستید از طریق این کمپین می‌توانید درخواست خود را اعلام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH