به بهانه عرضه رسمی در ایران: اپتیموس جی ال‌جی را بیشتر بشناسید!

 از آنجایی که دو شب پیش اپتیموس ال‌جی در مراسمی به صورت رسمی در کشور رونمایی شد، مشخصات آن را برای شما به صورت دقیق‌تر آورده‌ایم تا با این تازه وارد بازار کشورمان بیشتر آشنا شوید.

OptimusG_Global_Black_AmbientShot001

این گوشی هوشمند جدید مجهز به رابط کاربری UX است که توسط ساختار سخت افزاری پیشرفته و قدرتمند، به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی از گوشی خود لذت ببرند.

با برخورداری از پردازشگر چهار هسته‌ای با نام Snapdragon S4،‌ که یکی از بهترین نمونه‌ها از نظر تکنول‍وژی در صنعت است،‌ شما از تصاویر بهتر و عمر طولانی‌تر باتری در گوشی بهره مند خواهید شد. علاوه بر این Optimus G از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و دارای ویژگی‌هایی است که شما تا به حال در هیچ گوشی هوشمند دیگری مشاهده نکرده‌اید!

Optimus G مجهز به جدیدترین نسخه 4.1.2 سیستم عامل اندروید گوگل با نام Jelly Bean است که بهترین تجربه کاربری را برای افراد به ارمغان می‌آورد. برخورداری از تکنولوژی‌هایی چون Zerogap Touch و نمایشگرهای True HD IPS، ‌باریک‌ترین، ‌شفاف‌ترین و واضح ترین صفحه نمایش به همراه حساس‌ترین تجربه عملکرد لمسی در گوشی‌های هوشمند را به شما ارایه می‌دهد.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، صفحه نمایش Optimus G مجهز به شیشه ضدخش Gorilla 2 با ابعاد 4.7 اینچ و وضوح تصویر 768×1280 پیکسل بوده که رنگ‌های زنده، طبیعی و شفافیتی چشم‌گیر برای شما به ارمغان می‌آورد.

Optimus G موفق به دریافت جایزه نوآوری طراحی و مهندسی از CES 2013 گردیده است. این جایزه با توجه به ویژگی‌های فنی و طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات موجود، به Optimus G اهدا شد.

Optimus G از زمان عرضه در سه ماهه سوم 2012، توانسته جوایز فراوانی در سراسر جهان به دست آورد. این گوشی هوشمند موفق به دریافت جایزه نوآوری از نمایشگاه KES برای تکنولوژی Zerogap خود گردید. تکنولوژی Zerogap با حذف فاصله هوای موجود در دیگر نمایشگرها، شفافیت و وضوح صفحه نمایش لمسی این گوشی را ارتقا داده است. در زمینه طراحی نیز Optimus G توانسته جایزه iF Design را در نوامبر 2012 از آنِ خود کند.

Optimus G تنها یک گوشی زیبا با عملکرد سریع نبوده، بلکه محصولی دوستدار محیط زیست است. نسخه Sprint این گوشی در آمریکا دارای گواهینامه “پلاتین ULE” و همچنین گواهینامه CarbonFree موسسه Carbonfund می باشد.

ساختار تازه در رابط کاربری UX

برخورداری از عملکرد سریع و قابل اطمینان، ‌سبب گردیده Optimus G نه تنها دارای قابلیت اجرای هم زمان چند برنامه (multi-tasking) بوده، بلکه می تواند در یک صفحه چند برنامه را نیز در کنار هم نمایش دهد (cross-tasking). هنگامی که ویژگی multi-tasking در یک زمان در حال اجرای چندین برنامه است، ‌Cross-tasking برنامه‌های دیگری را بدون هیچ تداخلی با یکدیگر و به طور همزمان اجرا می‌کند.

از ویژگی‌های رابط کاربری UX در Optimus G که نشان دهنده توانایی‌های قابلیت ‌Cross-tasking است،‌ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فناوری QSlide که به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور همزمان چند برنامه را اجرا نماید. بدین صورت که برنامه‌های باز را در پنجره‌هایی جداگانه روی صفحه نمایش در کنار هم قرار داده و به صورت هم‌زمان با آن ها کار کنند. به عنوان مثال می‌توانند به هنگام‌ تماشای یک فیلم در وب نیز به جستجو پرداخته یا پیغامی ارسال نمایند. همچنین قادر خواهند بود میزان شفافیت پنجره‌ها یا حتی اندازه و مکان آن‌ها را تغییر دهند. QSlide با برنامه‌هایی نظیر پخش کننده ویدئو، مرورگر وب، برنامه یادداشت برداری، تقویم و ماشین حساب سازگاری کامل دارد.

دیگر توانایی این مدل Live Zooming است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی یک فیلم در حال پخش را نیز تا ۵ برابر بزرگ نمایید.

قابلیت Dual play نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که محتوای یکسان را در گوشی و تلویزیون خود تماشا کنید،‌ بلکه قادر است محتوای متفاوتی را در هر صفحه نمایش به صورت بی سیم و هم‌زمان نمایش دهد.

برنامه Quick Memo با سیستم عامل گوشی در ارتباط بوده و قابلیت اجرا، ‌حتی در حین استفاده از دیگر برنامه‌های گوشی مانند بازی‌ها یا پخش ویدئوها را داراست. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که مستقیما و بدون نیاز به دیگر برنامه‌ها در هر زمان یادداشت های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری نموده و یا حتی به اشتراک بگذارید.

قابلیت بزرگ‌نمایی صفحه نمایش در قسمت‌هایی چون پخش موزیک، ‌Email، پیام‌های نوشتاری و گالری تصاویر کاربرد دارد و شما می‌توانید به راحتی سایز قلم و صفحه نمایش خود را تغییر دهید.

ویژگی Application Link یا دسترسی سریع به برنامه‌ها، شامل یک سری از برنامه‌های پیش فرض مانند (‌تقویم، ‌آب و هوا، ایمیل…) است و شما می‌توانید روزانه اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری دریافت نمایید.

Saftety Care: این ویژگی قادر است در مواقع اضطراری موقعیت جغرافیایی شما را به شماره تلفنی که قبلا” مشخص کرده‌اید، به صورت پیام کوتاه ارسال نماید. این عملکرد به هنگام عدم استفاده از گوشی در مدت زمان مشخص یا گذشت زمان از قطع مکالمه با فرد مورد نظر ‌صورت می‌پذیرد.

Privacy Keeper: این قابلیت امکان مخفی کردن اطلاعاتی مانند نام شخص، ‌شماره تلفن و عکس فرد در تماس‌های دریافتی را ‌برای شما فراهم می‌کند. با کشیدن آیکون مورد نظر روی صفحه نمایش،‌ تمامی این اطلاعات مجددا قابل مشاهده خواهد بود.

Icon Personalizer یا شخصی سازی آیکون‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد که اندازه و تصویر آیکون‌های گوشی خود را تغییر داده و در نتیجه دسترسی آسان‌تری به برنامه‌های مطلوب خود داشته باشند.

ویژگی‌های دیگری چون، ‌Google Now ،Film Strip و غیره نیز در Optimus G قابل دسترسی است.

از سوی دیگر،‌ قابلیت دوربین هوشمند در Optimus G،‌ شما را قادر می‌سازد لحظات شیرین زندگی خود را به بهترین نحو ثبت نمایید. دوربین 13 مگاپیکسلی با وضوح بسار بالا در این گوشی دارای ویژگی‌های زیر است:

قابلیت Smart Shutter نسبت به لرزش دوربین یا حرکت اجسام حساس بوده و قادر است سرعت شاتر را برای گرفتن بهترین تصویر تنظیم نماید.

ویژگی Time Catch Shot یا زمان مناسب گرفتن تصویر نیز کاربر را قادر می‌سازد بهترین تصویر از میان شات‌های مختلف را قبل از فشار دادن دکمه شاتر انتخاب نمایید.

ویژگی Cheese Shutter که با استفاده از فرمان صوتی به راحتی با گفتن کلماتی مانند: Smile ،Kimchi ،Cheese یا حتی LG، ‌تصاویر شما را ثبت می‌کند.

قابلیت کاهش نویز عکس درمحیط‌های تاریک با استفاده از سیستم بررسی میزان روشنایی ‌در موقعیت‌هایی با نور کم، ‌بهترین تصویر را به شما ارایه می‌دهد.

طراحی بی نظیر و بازی‌های همیشگی

با استفاده از میراث DNA ال‌جی در طراحی به همراه تکنولوژی‌های جدید، ‌طراحی ساده و شیک و رنگ مشکی براق بدنه، ‌ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر به این گوشی بخشیده است. همچنین ال‌جی از کریستال براق در طراحی قاب پشت گوشی استفاده نموده که حسی متفاوت را به شما القا می‌کند.

پوشش کریستال مانند براق این گوشی سبب می‌گردد که شما در هر زاویه دید یا نورهای مختلف، ‌شکلی متفاوت از گوشی را مشاهده نمایید.

تکنولوژی منحصر به فرد رابط کاربری UX

طراحی شیک و زیبا به همراه ظاهری درخشان و تجربه استفاده از رابط کابری UX در گوشی Optimus G ال جی،‌ مدیون تکنولوژی‌های منحصر به فرد و پیشرو در این صنعت است.

به عنوان اولین گوشی هوشمند چهار هسته‌ای که مجهز به فن‌آوری LTE است، ‌رابط کاربری UX این گوشی دارای ویژگی‌هایی چون سرعت بسیار بالا و پردازشگر پرقدرت 4 هسته‌ای Snapdragon S4 است. برخورداری از تکنولوژی‌هایی چون Zerogap Touch و نمایشگرهای True HD IPS، باریک‌ترین، ‌شفاف‌ترین ‌و واضح‌ترین صفحه نمایش را به شما ارایه می‌دهد. باتری جدید این گوشی که تولید LG Chem است،‌ عمر طولانی‌تری در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند دارد.

دوربین 13 مگاپیکسلی Optimus G با وضوح تصویر بسیار بالا،‌ تصویری با کیفیت فوق العاده و شفافیت چشمگیر به شما ارایه می‌کند.

به گفته مدیران ارشد ال‌جی در این بخش، تکنولوژی‌های جدید و مهارت‌های شرکت در بخش موبایل، پایه و اساس تمامی این دستاوردهاست. ال‌جی اطمینان دارد که با برتری در زمینه تکنولوژی‌های سخت‌افزاری خود و همچنین رابط کاربری UX که اولین بار توسط Optimus G معرفی گردید، رهبری بازار گوشی‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی LTE را در دست خواهد گرفت.

OptimusG_Global_Indigo_AmbientShot002

21 در مورد “به بهانه عرضه رسمی در ایران: اپتیموس جی ال‌جی را بیشتر بشناسید!”

  1. سلام اقا پیمان خسته نباشید وممنون ازسایت خوبتون
    LG Optimus GK کی میاد ایران؟بنظرت قیمتش چند باشه؟
    LG Optimus G ارزش خرید داره در کل چجور گوشی؟ایا قدرتمندتر از سونی اس پی در پنجمارک هاست یا نه ارزش خرید کدام بیشتره همه جوانب را در نظر بگیرین

  2. اینم سوال:
    سلام اقا پیمان از اونجا ک تو صفحه رونمایی از اپتیموس جی نوشته بودی ک گوشی در اختیار شماست چند تا سوال داشتم ک اگر جوابمو بدی خیلی ازت ممنون میشم
    ۱.دوربینش چطوره هم از نظر عکاسی و فیلمبرداری؟؟؟؟؟؟ ایا در حد ۱۳ های دیگر هست؟؟؟
    ۲.اسپیکر هاش چطوره؟؟میگن خیلی قویه! راسته؟؟؟؟؟
    ۳.سرعتش چطوره ؟
    ۴.رابط کاربریش بدرد بخور هست یا ن؟؟
    ۵.خرید این گوشی بیشتر میارزه یا اس۳؟؟
    ۶.ب نظرت چقدر ارزون میشه؟؟؟؟
    7.خرید این گوشی بیشتر میارزه یا وان ایکس +؟
    خیلی ممنون

    1. پیمان گل‌کار

      گوشی دست ما بود اما چون برای بررسی در آزمایشگاه آن را تست نکردیم، شاید نتونم خیلی دقیق راهنمایی کنم
      اما در کل بخواهم بگم
      دوربین گوشی خیلی خوبه و سرعت مناسبی هم داره
      رابط کاربری ال‌جی با آنکه ساده هست اما کاراست
      با قیمت‌های فعلی، اس ۳ ارزش خرید بیشتری داره
      به نظر من تا 1.5 ارزون می‌شه
      «برای به دست آوردن پاسخ بهتر و دقیق‌تر، توصیه می‌کنم حتما به انجمن آی‌تی‌رسان سر بزنید»

  3. ی زمانی بود ک من سوال میپرسیدم اقا پیمان ج میداد!
    اما حالا…….
    میدونستم بلاخره همچین روزی میرسه.

    1. پیمان گل‌کار

      هیچ فرقی بین جواب من و سایر دوستان نیست
      اگر پاسختون رو نگرفتید، دوباره سوالتون رو بپرسید

    1. محمد جهانی

      اکسپریا زد گزینه بهتری هست! اولا پشتیبانی بهتر سونی از محصولاتش هست! دوما اکسپریا زد سخت افزار قوی تری دارد! سوما اکسپریا زد جدید هست و به این زودی ها از ساپورت سونی محروم نمیشه!!

  4. همه جای دنیا optimus G Pro داره به بازار میاد، اینجا تازه مدل پارسال رونمایی شده!!!! ال جی هم مثل بقیه برندها علاقه ای به بازار ایران نداره….خوب کاملا هم حق داره. 🙂

  5. چرا بعضی از موقع ها از یک محصول فقط خوبی میگید؟
    یعنی اینگوشی از تمام گوشی های دنیا بهتره گرچه تو بررسیهای تخصصی تون کاملا ایراد ها رو میگید ولی بعضی موقع ها نوشته‌ ها تون انگار تبلیغاتی اند؟

  6. سلام اقا پیمان از اونجا ک تو صفحه رونمایی از اپتیموس جی نوشته بودی ک گوشی در اختیار شماست چند تا سوال داشتم ک اگر جوابمو بدی خیلی ازت ممنون میشم
    1.دوربینش چطوره هم از نظر عکاسی و فیلمبرداری؟؟؟؟؟؟ ایا در حد 13 های دیگر هست؟؟؟
    2.اسپیکر هاش چطوره؟؟میگن خیلی قویه! راسته؟؟؟؟؟
    3.سرعتش چطوره ؟
    4.رابط کاربریش بدرد بخور هست یا ن؟؟
    5.خرید این گوشی بیشتر میارزه یا اس3؟؟
    6.ب نظرت چقدر ارزون میشه؟؟؟؟
    خیلی گلی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH