ربات خانگی اکسپریا Agent سونی، بهترین راه برای سفارش قهوه!

اکسپریا Agent سونی هنوز یک نمونه آزمایشی است، اما شاید یکی از بهترین ربات‌های خانگی باشد. هسته اصلی Agent، یک دستیار دیجیتال مانند سیری یا الکسا است که به شما اجازه می‌دهد تقویم خود را چک کنید و با دیگران تماس بگیرید. اما چون سونی دوست دارد که همیشه متفاوت باشد، این ربات جذاب را به یک دوست برای شما تبدیل کرده است. این کار هیچ کاربرد خاصی ندارد، اما چه کسی گفته که ربات‌ها نباید جذاب باشند؟!

Agent سال گذشته معرفی شد، اما سونی قابلیت‌های دیگری به آن افزوده است. Agent اکنون می‌تواند هابی برای خانه هوشمند شما باشد. این ربات به سیستم صوتی، تلویزیون و قهوه‌ساز متصل می‌شود و با استفاده از دستیار سونی می‌توانید موسیقی گوش دهید، تریلر فیلم‌ها را ببینید و یا قهوه اسپرسو سفارش دهید. برای جلب توجه Agent باید سر گرد آن را لمس کنید؛ سپس Agent از شما سوال می‌پرسد که آیا قهوه می‌خواهید یا خیر و گزینه‌های مختلف را نشان می‌دهد، سپس قهوه خود را دریافت کنید. این کار مفید و صرفه‌جویی در زمان نیست، اما جذاب و آینده‌ نگرانه است.

این تنها یک نمونه مفهومی است و دموها در شرایط واقعی زندگی تولید نشده‌اند. آمازون به راحتی می‌تواند این قابلیت‌ها را به اکو اضافه کند. گوگل نیز می‌تواند همین کار را با اسپیکر هوم خود انجام دهد. اماآیا ربات سونی الزامی برای خانه‌های هوشمند است؟! البته که نه، اما بسیاری از کاربران از آن خوش‌شان خواهد آمد. با اینکه کمی عجیب به نظر می‌رسد اما ربات‌های خانگی کم‌کم به واقعیت تبدیل می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید آینده را در دستان خود لمس کنید.

xperiaagent-10.0

xperiaagent-6.0

3 در مورد “ربات خانگی اکسپریا Agent سونی، بهترین راه برای سفارش قهوه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH