اپل موزیک هم اکنون ۱۷ میلیون کاربر دارد که همگی اشتراک ماهانه پرداخت می‌کنند!

تیم کوک در طول برگزاری کنفرانس اپل اعلام کرد که سرویس اپل موزیک هم اکنون بالغ بر ۱۷ میلیون کاربر دارد. سرویس استریمینگ اپل در پانزدهمین ماه عمر خود به سر می‌برد و هم اکنون با این تعداد کاربر بیش از نیمی از تعداد کاربران ماهانه مهم‌ترین رقیبش یعنی سرویس اسپاتیفای را در اختیار دارد.

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از صد میلیون کاربر دارد که البته از این تعداد ۷۰ میلیون کاربر به صورت رایگان و با مشاهده تبلیغات فعالیت می‌کنند. این درحالی است که سرویس اپل موزیک امکان استفاده رایگان به واسطه تبلیغات را ندارد و در عوض یک دوره سه ماهه را برای آزمایش به رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای استفاده از سرویس اپل موزیک می‌توانید حق اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلار (برای دانش‌آموزان ۴.۹۹ دلار) را پرداخت کنید و یا استفاده خانوادگی از این سرویس با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار برای یک خانواده شش نفره میسر خواهد بود. البته در صورتی که اشتراک این سرویس را یکساله خریداری کنید می‌توانید از ۱۸ درصد تخفیف بهره‌مند گردید و به این ترتیب با پرداخت ۹۹ دلار می‌توانید کارت اشتراک را تهیه کنید، این کارت در Ebay و فروشگاه‌های فیزیکی اپل در دسترس خواهد بود.

کوک هم چنین اعلام کرد که امسال اپل موزیک میزبان انحصاری ۷۰ آهنگ بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان آثار Taylor Swift و Drake را نام برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH