آیا اپل توانسته مشکل خم شدن گوشی‌هایش را در آی‌فون ۷ رفع کند؟ (با ویدئوی خم کردن گوشی)

زمان زیادی از رونمایی آی‌فون ۶ نگذشته بود که موجی از خبرها، طرفداران و علاقه مندان کمپانی سازنده این محصول را شگفت زده کرد. ویدیوها و خبرهای زیادی مبنی بر این که بدنه آی‌فون ۶، استحکام کافی را ندارد و به سادگی خم می‌شود، فضای مجازی را پر کرد و حتی مدتی باعث کاهش فروش این محصول شد. اپل سعی داشت با بالا بردن مقامت بدنه آی‌فون ۶S، اندکی از زیر فشارها خارج شده و نظر مشتریان را دوباره جلب نماید. اما آیا همچنان این مشکل در پرچم‌دار جدید اپل یعنی آی‌فون ۷ وجود دارد؟

JerryRigEverything این بار به سراغ آی‌فون ۷ رفته و آزمایشی را ترتیب داده تا میزان مقامت بدنه این گوشی جدید را نسبت به نسل‌های گذشته‌اش بسنجد. آن‌ها با انجام تست خم شدن، به این نتیجه دست یافتند که آی‌فون ۷، نسبت به گوشی‌های قبلی اپل، از مقاومت بهتری برخوردار است. گویا تنها مشکلی که فعلا در خصوص آی‌فون ۷ به آن بر خورده‌ایم، صدای خش خش بلندگو تماس دستگاه بوده که تا کنون، اپل صحبت خاصی در ارتباط با این موضوع نکرده و دلیلی قانع کننده‌ای ارایه نداده است.

نکته‌ای که در خصوص آزمایش JerryRigEverything مطرح شد، این است که این گروه، آزمایش خود را بدون استفاده از دستگاه‌های اندازه گیری با دقت بالا انجام داده‌اند و صرفا با فشار دست، به نتایج نهایی دست یافته‌اند. اما به هر حال، در این مسئله که آی‌فون ۷ نسبت به آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶S از مقاومت بالاتری برخوردار است، کاملا توسط این آزمایش ثابت شد.

علاوه بر تست خم شدن، تست مقاومت صفحه نمایش در برابر اجسام نوک تیز هم در این ویدیو انجام شد. علاوه بر لایه محافظ ضد خش نمایشگر، لایه محافظ کلید هوم، دوربین و فلش LED نیز مورد آزمایش قرار گرفتند.

قطعا در آینده، تست‌های دقیق‌تری بر روی آی‌فون ۷ انجام داده خواهد شد تا نقاط ضعف این گوشی، بیشتر نمایان شود. ولی تا به امروز، آی‌فون ۷ توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند تا جایی که بسیاری از افراد برای خرید پرچمدار جدید کمپانی اپل، حتی تا چندین روز هم جلو در نمایندگی‌های این شرکت در نقاط مختلف دنیا صف کشیده بودند.

در ادامه، شما را دعوت به تماشای ویدیو تست خم شدن آی‌فون ۷ می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH