مایکروسافت قابلیت طراحی سه‌بعدی را به Paint اضافه می‌کند!

کمتر کسی در دنیای کامپیوتر وجود دارد که اسم Paint را نشنیده باشد. Paint که تقریبا بر روی هر ویندوزی نصب است، اخیرا هیچ تغییر و آپدیتی نداشته است. ولی ظاهرا مایکروسافت قرار است که آن را کاملا بازطراحی کند و قابلیت طراحی سه‌بعدی را به آن اضافه کند.

اپلیکیشن جدید که احتمالا Paint Preview نامیده می‌شود، همه ویژگی‌های برنامه اصلی را دارد و فقط قابلیت‌های طراحی سه‌بعدی به آن اضافه می‌شود. کاربران Paint Preview قادر خواهند بود که اشیای سه‌بعدی بسازند و به راحتی بر روی آنها بنویسند. مایکروسافت ابزارهای متنوع و بیشماری در برنامه جدید قرار داده که ساخت اشیای سه‌بعدی را آسانتر می‌کند. Paint Preview از نمایشگرهای لمسی و همچنین قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و رابطی دارد که تمام ابزارهای دوبعدی و سه‌بعدی در آن قرار دارند.

البته این اولین بار نیست که اخبار مرتبط با نسخه ویندوز ۱۰ Paint منتشر می‌شود. در ماه مه هم خبرهایی منتشر شد که Paint در حال بازطراحی است و مایکروسافت نسخه آلفای آن را تست می‌کند. اخبار جدید این احتمال را تقویت می‌کند که Paint جدید بزودی عرضه می‌شود.

مایکروسافت در اواخر ماه جاری میلادی کنفرانسی در نیویورک برگزار می‌کند. مایکروسافت در این کنفرانس از محصولات جدید سرفیس رونمایی کرده و بعلاوه یک پی‌سی all-in-one نیز عرضه می‌کند. منابع خبری معتقدند که این all-in-one مخصوص افراد خلاق خواهد بود. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی سخت‌افزار و نرم افزارهایی است که استفاده از ورودهای لمسی و قلم هوشمند را در پی‌سی آسانتر می‌گرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH