معرفی شخصیت آرچر در کلش آف کلنز

در این مطلب قصد داریم تا در مورد یکی دیگر از کاراکترهای بازی کلش آف کلنز برای علاقه مندانش صحبت کنیم. تاکنون به طور خلاصه وار نگاهی به کاراکترهای بولر، دراگون و جاینت داشته و این بار قصد داریم تا کمی هم توانایی‌های دخترک کوچک این بازی یعنی آرچر را برای شما مرور کنیم.

مقدمه

آرچرها در سه ویژگی خلاصه می‌شوند؛ آرچرها دومین نیرویی هستند که در بازی آزاد می‌شوند و به طور کلی اولین نیروی دور زن است که می‌توان در بازی از آن استفاده کرد. باید بدانید که آرچر هیچ هدف مشخصی نداشته و به نزدیک‌ترین هدفی که در پیش رویش قرار بگیرد حمله می‌کند.

archer-thumb

استراتژی دفاعی

ابتدا باید بدانیم که اگر در لشگر دشمن، آرچرها حضور داشتند، باید چه گونه در مقابل آن‌ها دفاع کنیم. همان‌طور که می‌دانید آرچرها سلامتی پایینی دارند. پس سعی کنید آن‌ها را در قلب روستا قرار دهید تا کمتر آسیب ببینند. اگر این موجودات پشت دیوارها پنهان شده باشند و دشمنت از این موضوع اطلاع پیدا کند، برای رسیدن به آن‌ها به تخریب دیوارها دست خواهد زد. باید بدانیم که آرچرها گاهی اوقات فراموش می‌کنند که باید پشت دیوارها بایستند و به همین دلیل خیلی جان برکف برای جنگ به میان میدان می‌روند.

مواظب باشید که حریفان آرچرها را از قلعه کلن بیرون نکشند، چون در این صورت نابودی تمامی آن‌ها تنها با یک جادوی رعد و برق بسیار راحت و آسان است.

archer_lvl1 archer_lvl3 archer_lvl5 archer_lvl6 archer_lvl7

استراتژی حمله

خب ابتدا گفتیم که این کمانداران کوچک سلامت پایینی دارند و این خودش بزرگ‌ترین نقطه ضعف است؛ پس باید ابتدا برای این موضوع فکری کنیم. بهترین راه این است که شما آرچرها را به صورت پراکنده در زمین دشمن پخش کنید تا با هم نابود نشوند.

دشمن اصلی این دختران کوچک ساختمان‌های دفاعی مانند ویزاردتاور، بمب‌ها و مورتار هستند که می‌توانند تنها با یک شلیک، گروهی از آنان را با خاک یکسان کنند. توجه داشته باشید که آرچرها می‌توانند با استفاده از کمان‌های خود اهداف پشت دیوارهای دشمن را تخریب نمایند.

برای نتیجه بهتر از آرچرها دقت کنید که آن‌ها را در تعداد بالا آموزش دهید؛ این کار در کنار پراکنده شدن آن‌ها در سطح میدان جنگ بیشترین تأثیر گذاری را دارد.

اگر به سطوح بالاتر رسیده‌اید، می‌توانید با یک ترکیب ایده‌آل از آرچر و بربر، روستای دشمن را با تخریب ۵۰ درصدی روستا یا تاون هال، ۲ ستاره کنید. اگر خوش شانس باشید گاهی اوقات این زوج می‌توانند تا تخریب صد درصدی هم به شما کمک کنند.

همان‌طور که گفتیم آرچرها از گزند هیچ یک از ساختمان‌های دفاعی جز ضد هوایی‌ها در امان نیستند؛ اما با این کمانداران می‌توانید استراتژی دیگری نیز داشته باشید. ابتدا یک آرچر را به میدان جنگ بفرستید، اگر دیدید که این موجود توسط هیچ ساختمان دفاعی مورد حمله قرار نگرفت، پس شما یک نقطه کور جالب را کشف کرده‌اید. از این به بعد می‌توانید سایر نیروهای خود را نیز از همین منطقه به میدان فرستاده و ضمن تخریب ساختمان‌های دشمن، غنائم زیادی را نیز کسب کنید.

با فعال سازی قابلیت خشم ملکه، بسته به سطح ملکه تعدادی آرچر حدودا تا ۱۲ عدد اطراف او ظاهر می‌شوند.

موارد متفرقه

  • آرچرها کیف کوچکی همراه خود دارند که هنوز مشخص نیست به چه درد می‌خورد!
  • آیا می‌دانید آرچرها با عنوان مورد علاقه ترین نیرو در درخواست‌های نیرو برای قلعه کلن حساب می‌شوند؟
  • با آزاد کردن آرچر می‌توانید اولین سطح از دستاورد Release the Beast را به دست آورید.
  • وقتی روی کمپ کلیک می‌کنید، آرچرها مشت خود را سه بار به هوا می‌آورند.
  • اگر ملکه، کمپ و قلعه در آخرین سطح خود باشند، می‌توانید به ترتیب ۱۲، ۲۴۰ و ۳۵ آرچر را آموزش داده‌اید. مجموع این تعداد برابر ۲۸۷ عدد می‌شود.
  • آرچر به همراه جاینت و بربر، در حال حاضر تنها نیروهای بازی هستند که قابلیت ارتقا به سطح هفت را دارند.
  • آرچرها با یک شلیک مورتار هم سطح خود نابود می‌شوند؛ در نتیجه در تاون هال ۹ یا بالاتر (با مورتار سطح ۷) می‌توان حتی بالاترین سطح آرچرها را با یک شلیک مورتار از بین ببرد.
  • مینیون‌ها هم می‌توانند در نقش آرچرها ظاهر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH