شایعه: عدم وجود طراحی ماژولار در ال‌جی G6

در سال گذشته ال‌جی در کنگره جهانی موبایل (MWC) شهر بارسلونا از G5 رونمایی کرد و این دستگاه با طراحی ماژولار خود، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به نسل قبل را تجربه کرد. ال‌جی امیدوار بود که با معرفی این گوشی هوشمند بار دیگر کاربران را به سوی خود جذب کند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و استقبال از این مدل در حد انتظار این شرکت کره‌ای نبود.

ال‌جی در ماه گذشته از پرچمدار جدید خود یعنی V20 رونمایی کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، به‌نظر می‌رسد که ال‌جی مسیر درستی را طی می‌کند و باعث افزایش انتظار کاربران برای معرفی G6 شده است، دستگاهی که احتمالا در سه‌ماهه اولیه سال آینده معرفی خواهد شد. اگرچه زمان تقریبا زیادی تا معرفی G6 باقی مانده ولی شایعات در حال افزایش یافتن هستند. براساس شایعات این گوشی هوشمند به MST برای پرداخت‌های موبایلی مجهز خواهد شد و همچنین دیگر شاهد طراحی ماژولار نخواهیم بود، احتمالا ال‌جی تصمیم گرفته تا پرچمدار سال آینده خود را با طراحی جدید معرفی کند.

شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که ال‌جی G6 به سنسور اثر انگشت مجهز شده و همچنین در آن از طراحی ماژولار استفاده نمی‌شود. باید چند ماه دیگر تا معرفی رسمی این دستگاه صبر کنیم و درحال‌حاضر فقط می‌توانیم طراحی ظاهری و مشخصات فنی آن را حدس بزنیم. آیا ال‌جی دوباره دکمه‌های تنظیم صدا را به پشت دستگاه منتقل خواهد کرد؟ آیا دوباره می‌توانیم شاهد باز شدن پنل پشتی دستگاه باشیم؟ سوالات قبل تا زمان ملاقات با ال‌جی G6 بی‌پاسخ خواهند ماند، البته شاید شایعات در ماه‌های آینده تمامی سوالات ما را جواب دهند.

مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند با مشخصات فنی بسیار قدرتمندی معرفی خواهد شد که شامل پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۰ و ۶ گیگابایت رم می‌شود. انتظار داریم که سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید نوقا ۷.۱ بوده و همچنین کیفیت دوربین‌های آن نیز همانند گذشته بی‌نظیر باشد.

lg-v20-cameras

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH