اپل: مشکل باتری آیفون ۶s ناشی از زیادی هوا در فرایند ساخت است!

چندی پیش اخباری در رابطه با مشکل باتری آیفون منتشر شد. آیفون ۶s زمانی که ۳۰ درصد از باتری باقی مانده بود، ناگهان خاموش میشد. با اتصال شارژر، آیفون دوباره روشن میشد، اما باتری هنوز هم ۳۰ درصد را نشان میداد.

اپل گفته که برای حل این مشکل، باتری رایگان در اختیار این افراد می‌گذارد. برای اینکه بفهمید که آیا باتری رایگان دریافت می‌کنید یا نه، باید شماره سریال آیفون خود را در سایتی که اپل معین کرده وارد کنید. اپل همچنین گفته که کسانی که باتری خود را توسط دیگر مراجع تعویض کرده‌اند، پول باتری را دریافت می‌کنند.

اپل علت نقص در باتری آیفون ۶s را ناشی از زیادی هوا در فرایند ساخت می‌داند. بنابر گفته‌های اپل، برخی از باتری‌هایی که در بازه سپتامبر تا اکتبر ۲۰۱۵ برای آیفون ۶s ساخته شده‌اند، در فرایند ساخت بیش از آنچه لازم بوده، در معرض هوا قرار گرفته‌اند. این باتری‌ها ایمنی شخص را به خطر نمی‌اندازند اما زودتر از معمول فرسوده می‌شوند. اپل همچنین عنوان کرده که باتری‌های آیفون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برخی شرایط مانند دمای بسیار پایین، خاموش شوند. این کار باعث می‌شود که قطعات الکترونیکی بیشتر در امان باشند. اپل همچنین می‌گوید که بررسی‌های انجام شده بر روی عوامل دیگر نشان می‌دهد که عوامل دیگر در این مشکل دخیل نیستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH