اپل به استفاده از Touch ID دو مرحله‌ای و سیستم تشخیص چهره برای آیفون ۸ فکر می‌کند

مینگ‌چی کو تحلیلگر موسسه KGI Securities امروز گزارشی را منتشر کرد که اطلاعات جدیدی از آیفون ۸ به ما نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش اپل قصد دارد از Touch ID دو مرحله‌ای و سیستم تشخیص چهره در آیفون ۸ استفاده کند.

آقای مینگ‌چی کو در گزارش خود می‌نویسد:

از آنجایی که سنسورهای لایه‌ای حساسیت بیشتری دارند، اپل ممکن است به جای سنسورهای FPCB از سنسورهای لایه‌ای برای لمس سه‌بعدی استفاده کند. آیفون جدید احتمالا دارای OLED منعطف خواهد بود. برای اینکه شکل پنل OLED تحت تاثیر قرار نگیرد، یک لایه فلزی بین سنسور لایه‌ای و پنل OLED قرار می‌گیرد.

آقای کو همچنین معتقد است که اپل در حال توسعه سیستم Touch ID جدیدی است. البته این طراحی در مراحل اولیه قرار دارد و ممکن است سازندگان قادر نباشند اهداف اپل را تامین کنند.

مهمتر اینکه، آقای کو معتقد است که اپل احتمالا سیستم تشخیص چهره را جایگزین سیستم اثر انگشت می‌کند. اما اگر اپل نتواند بر مشکلات فنی فائق آید، ترکیبی از این دو سیستم را استفاده خواهد کرد. آقای کو می‌گوید:

با توجه به پتنت‌هایی که اپل ثبت کرده، ما نتیجه‌گیری می‌کنیم که اپل بیشتر به سمت سیستم‌های تشخیص چهره متمایل است تا سیستم تشخیص عنبیه. اما مشکلات الگوریتمی، سخت‌افزاری و ایجاد پایگاه داده برای تایید هویت، ممکن است اپل را وادار به استفاده از سیستم تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت به طور همزمان بگرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH