تبلت می‌خواهید؟ این شش تبلت بهترین هستند!

نمی‌خواهید پولتان را برای خرید دو محصول گران آی‌پد و آی‌پد مینی خرج کنید؟ دوست دارید با پرداخت هزینه کمتر از امکانات بیشتری برخوردار شوید؟ مشکلی نیست. در مقاله زیر 6 تبلت برتر ماه‌های خرداد و تیر را برایتان معرفی خواهیم کرد. اگر دنبال محصولات ارزان قیمت اندرویدی هستید، دو مورد از تبلت‌های زیر انتخاب‌های خوبی خواهند بود.
به هر جا که نگاه کنید تبلت‌ها محیط اطراف شما را گرفته‌اند. مخصوصا این چند وقت که حرف و حدیث زیادی از آی‌پد و برادر کوچکترش آی‌پد مینی می‌شنویم، اما همه دنیا که این دو تبلت نیستند! انتخاب‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین خرید را داشته باشید.
در این مقاله تلاش کرده‌ام که 6 محصول برتر ماه گذشته و این ماه را به همراه دو تبلت ارزان قیمت را گرد هم آورم تا برای آنهایی که نمی‌خواهند پول زیادی بابت خرید تبلت مصرف کنند امکان‌های بیشتری فراهم کنم.
تمام تبلت‌های انتخابی زیر جز بهترین‌ها، پرقدرت ترین‌ها و ایده آل ترین‌ها برای مصارف خانگی و کاری هستند. تمام آنها با ترکیب برنامه‌های زیبای اندرویدی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

نکسوس 7

0002-620x236
خب با یک محصول خالص گوگلی شروع می‌کنیم. نکسوس 7 اولین تبلت نکسوسی است که توسط گوگل به بازار آمده است. سخت افزارش ساخت ایسوس و مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل، پردازشگر 4 هسته‌ای تگرا 3، حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی و یک دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی است. بزرگ‌ترین ایراد این تبلت نداشتن شکاف کارت حافظه است.
سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن نسخه 4.2 اندروید بوده که بسیار سریع و روان کار می‌کند. اینکه یک تبلت گوگلی داشته باشید این برتری را نسبت به دیگر دارندگان تبلت‌های غیر گوگلی خواهید داشت که هر زمان بخواهید، آپدیت نرم افزاریتان به راه است و نیاز نیست منتظر حال خوش سازندگان باشید تا هر وقت خواستند آپدیتی ارایه دهند.
تبلت نکسوس ما از نظر اتصالات هم چیزی کم ندارد، این مدل دارای Wi-Fi، بلوتوث و NFC است که همه اینها با وجود باتری قدرتمند 10 ساعته آن تکمیل می‌شود.
چیز دیگری که از این تبلت نوع خوبی می‌سازد اندازه مناسب آن است. هم آنقدر بزرگ است که بتوان با آن به انجام کارهای مهم پرداخت و هم آنقدر کوچک که به راحتی قابل حمل باشد.

گوگل نکسوس 10

0008-620x397

خب دومی هم که از خانواده نکسوس است، منتها ناتنی و از نوع برادر بزرگ‌تر! نکسوس 10 سامسونگی مجهز به یک صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، پردازشگر دو هسته‌ای کورتس A15، یک پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای مالی T604، حافظه داخلی 16 و 32 گیگا بایتی، دو دوربین 5 و 1.9 مگاپیکسلی و یک باتری 11 ساعته است.
گوگل طراح نکسوس است و در نتیجه خالص‌ترین اندروید را به شما ارایه می‌دهد و از نظر به روزرسانی کارتان را بسیار راحت می‌کند. قدرتمند و خوش ساخت است و توصیه می‌کنم اگر به دنبال یک تبلت 10 اینچی هستید حتما یک نگاهی به نکسوس 10 داشته باشید.
اما خب بدانید که به مانند برادر بزرگتر از کاستی مشابه رنج می‌برد، شکاف کارت حافظه ندارد!

آینول نووو 7 ونوس

0003-620x456

خب شاید با شنیدن نام این تبلت جا خورده باشید و از اینکه آن را در میان گزینه‌های خود جای داده‌ام تعجب کرده باشید اما خب مگه چشه؟
درست است که از یک خانواده اصیل نمی‌آید اما از زیبایی و کارایی چیزی کم ندارد. تازه خیلی هم ارزان است! این تبلت نه چندان نام‌دار ما مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل با تکنولوژی IPS، یک پردازنده چهار هسته‌ای ATM7029 به همراه پردازنده گرافیکی +GC1000، اندروید آب نبات ژله‌ای 4.1 و قابلیت ارتقا تا 4.2، دو دوربین 2 مگاپیکسلی و 0.3 مگا پیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با توان استقامتی 5 تا 9 ساعت است. دیگر چه می‌خواهید؟

سامسونگ گلکسی نوت 10.1

0004-620x372
خب در حال حاضر این تبلت پرچم‌دار تبلت‌های سامسونگی‌ است، پس اگر قیمتش هم پرچمدار قیمت‌های دیگر باشد، تعجبی ندارد.
سخت افزار همه چیز تمام این تبلت متشکل از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسل، یک پردازشگر 4 هسته‌ای اگزینوس با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی، دو دوربین 5 و 1.9 مگاپیکسلی و یک باتری 10 ساعته است.
نسخه سیستم عامل این دستگاه اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و آپدیت آب‌نبات ژله‌ای آن موجود است.
خب زمانی که انگشت‌های مبارکتان از لمس این تبلت خسته شوند، قلم ویژه آن به کمک‌تان می‌آید. این قلم از گلکسی تب 10.1 سامسونگ یک دستگاه عالی برای یادداشت، برنامه ریزی و طراحی می‌سازد.

ایسوس ترنسفورمر پد اینفینیتی TF700T

0005-620x528
اینکه جایی بحث تبلت باشد و ایسوس در آن میان نباشد خارج از تصور است. این تبلت نه تنها باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت فول اچ‌دی بازار بوده، بلکه بسیار شیک و جمع و جور نیز است.
صفحه نمایش 10.1 اینچی آن با رزولوشن فوق العاده 1920×1200 پیکسل با یک پردازنده تگرا 3 چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌شود. اما همه چیز همین جا تمام نمی‌شود. این تبلت فوق العاده مجهز به پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای و نسخه 4.0.3 اندروید بستنی حصیری است. دوربین‌های تعبیه شده در این مدل هم برازنده قدرت درونی آن، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و باتری نیز تا 9.5 ساعت کار می‌کند.

گلکسی تب 2، 7 اینچی

0006

در حال حاضر که آی‌پد مینی اپل در بازار است، تعداد افرادی که به دنبال تبلت‌های کوچک‌تر هستند نیز رو به افزایش است. از آنجایی هم که سامسونگ علاقه‌ای به کم آوردن در برابر رقیب دیرینه خود ندارد، تبلت جمع و جور ارزان قیمت خود را روانه بازار کرده است. با اینکه آن طور که باید و شاید قدرتمند ظاهر نشده است.
صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت با رزولوشن 1024×600 پیکسل تقریبا با صفحه نمایش نکسوس 7 مقایسه می‌شود، اما خب گلکسی تب بر خلاف نکسوس مجهز به شکاف کارت حافظه نیز است که همین ویژگی ارزش آن را از این نظر چند برابر نکسوس 7 می‌کند.
پردازنده 2 هسته‌ای Texas Instrument OMAP با فرکانس 1 گیگاهرتز، دوربین 3 مگاپیکسلی پشتی و VGA جلویی، اندروید 4.0 و قابلیت ارتقا تا 4.1 و باتری کم ظرفیت 5 ساعته از دیگر مشخصات این تبلت است.

خب امیدواریم توانسته باشیم با معرفی چند گزینه جایگزین برای آی‌پد، خرید بعدی‌تان را آسان‌تر و کم هزینه تر کنیم.

304 در مورد “تبلت می‌خواهید؟ این شش تبلت بهترین هستند!”

  1. محمد امینی

    سلام و خسته نباشید ایا در تبلت مارک اینول مارک معتبری است من می خواستم Ainol Novo 8 Discover رو بخرم می خواستم نظر شما را بدونم ممنون

  2. سلام آقای گلکار میخواستم بدونم گوشی اس ۴ مینی دوسیمکارت چه جور گوشی هستش؟ آیا این گوشی واسه بازی و اینترنت خوبه یا اینکه بهتره تبلت بخرم؟ اگه لازمه تبلت بخرم چه مدلی خوبه؟ تشکر…..

  3. من الان چندماهه که گلکسی تب 2 مدل 10 اینچی رو دارم و کاملا راضیم. مزایای اون:
    1- صفحه اش بزرگه و برای کتاب خوندن و بازی کردن عالیه. درحالیکه در تبلتهای 7 اینچی اصلا نمیشه کتاب خوند.
    2- وزنش سبکه و راحت توی دست جا میگیره.
    3- باتریش فوق العادست 7000 میلی آمپر. که با استفاده معمول حتی تا چند روز هم نیاز به شارژ ندارین. در حالیکه در خیلی از تبلتهای ارزون قیمت زیر هفتصد یا هشتصد تومن نهایت نهایت تا 4 یا 5 ساعت بتونین باهاش کار کنین و شارژشون زود تموم میشه.
    4 – آندرویدش ورژن جدید آیس کریم ساندویچ هستش و بسیار روانه و کار باهاش لذت بخشه.
    5 – سی پی یوش خیلی قویه و بازیها و فیلمهای اچ دی رو کاملا ساپورت میکنه و اصلا هنگ نمیکنه.
    6 – صدای اسپیکرش در مقایسه با سایر تیلتها خیلی عالیه . صداش کاملا واضح و باکیفیته.
    7 – اختلاف قیمت گلکسی تب 2 مدل 10 اینچی با 7 اینچی فقط حدود 200 یا 300 تومنه. به نظر من ارزششو داره تا آدم یه مقدار پول بیشتر بده و صفحه نمایش بزرگتری داشته باشه.
    8 – شاید خیلی فکر کنن که حمل و نقل تبلت 10 اینچی سخت و مشکله اما اصلا اینطور نیست بلکه برعکس کاملا راحت و جمع و جوره.
    من که کاملا ازش راضیم. به دوستان توصیه میکنم اگه دنبال یه تبلت خوب برای کتاب خوندن و فیلم دیدن و بازی کردن و وبگردی هستین حتما گلکسی تب 2 مدل 10 اینچی p5100 رو هم یه امتحانی بکنین. مطمئن باشین اصلا پشیمون نمیشین.

    1. سلام میخواستم بدونم گوشی اس 4 مینی دوسیمکارت چه جور گوشی هستش؟ آیا این گوشی واسه بازی و اینترنت خوبه یا اینکه بهتره تبلت بخرم؟ اگه لازمه تبلت بخرم چه مدلی خوبه؟ تشکر…..

  4. من خودم نکسوس7 رو حدود ۵ماه پیش از گوگل استور خریدم به قیمت۱۹۹دلار که البته با هزینه ی مالیات شد۲۳۰دلار اما قیمتش تو ی ایران در حدود ۱۲۰۰۰۰۰است ام باز هم ارزشش رو داره چون این تبلت همیشه اول از همه ارتقا پیدا میکنه وهیچ وقت با نسخهی جدید آندروید به مشکل نمی خوره اما مشکل بزرگش نداشتن دور بین پشت تبلته.

  5. با سلام
    در این چند مقاله راجع به تبلتها من سونی رو ندیدم ، خواهش میکنم کمکم کنین که آیا سونی خوبه یا نه؟ من بین سونی و سامسونگ نوت گیر کرده ام.
    با تشکر

  6. سلام
    ممنون از توضیحات خوبت سارا ولی بهتر بود توی این لیست یه جایی برای fone pad asus & huawei media pad lite خالی می کردی این دو تا تبلت نسبت به قیمتشون کارایی بالایی دارن.

  7. سلام سارا جون…میشه یه راهنمایی خوب در مورد آینول ونوس بدین..واقعا کارایی که داره راسته؟ ممنونم

    1. سارا صریحی

      خب مسلما کارایی که محصولات معتبر تر دارنو نداره، اما در حدی که بشه اسمشو تبلت گذاشت هست!
      ولی اگر دنبال تبلتی هستید که بتونید باهاش راحت کار کنیدو از پس کارهای کمی دشوارتر مثل اجرای بازی های سنگین، فیلمبرداری با کیفیت یا حتی پردازشهای تصویری پیشرفته بر بیاد آینول در اون حد نیست.
      ولی به عنوان یک وسیله همراه برای کارهایی مثل مرور نت، خواندن، نوشتن و سرگرمی بدک نیست.

  8. باسلام خسته نباشید وتشکر از سایت خوبتون.
    سوالی داشتم از اقای گلکار اینکه کدام یک از تبلت های زیر را مصلحت میدانید تا خریداری کنم چرا که احترام زیادی به شما قایلم. Asus Google Nexus 7 3G 32GB یا Asus Google Nexus 7 32GB یا
    Apple ipad mini wifi 16 GB
    با تشکر فراوان از راهنمایی که میکنید.

    1. پیمان گل‌کار

      بسته به نیاز شما داره
      پیشنهاد می‌کنم اگر سیم کارت خور بودن براتون مهمه نسخه 3G نکسوس ۷ و اگر مهم نیست نسخه وای فای آن را بگیرید

  9. سلام.مقالتون خوب نبود.شما اولش از پول و قیمت بالای آیپد حرف زدید در حالا که نکسوس 10 بالای 2 میلیون قیمتشه.در ضمن تبلت نوت 8 از همه ی تبلت هایی که اینجا معرفی کردید بهتر و قویتر هسا در حالی که قیمت خوبی هم داره.

      1. اعصاب برام نمونده!

        تبلت نوت 8 بعد نکسوس 10 بهترین تبلت در بنچمارکهاس.بعد اونوخ میگی نکسوس 7؟ آب قطه! این فقط تو اندرویدیاس!

  10. با سلام خدمت تمامی آی تی دوستان عزیز

    میخواستم یک نقد از آی تی رسان بکنم ببینید دوستان آی تی رسان شما همواره یکطرفه قضاوت میکنید توی مقالات دیگه ی خانم صریحی هم به صراحت اپل رو زیر سوال بردید و کاملا بر ضد اپل صحبت کردید

    شما که طرفدار آی تی هستید لطفا برای مخاطبینتون و کسانی که در این سایت هستند احترام قائل بشید و کمی از نگاه بی طرفانه به قضایا نگاه کنید

    با تشکر
    ( فقط یک نقد ساده بود ان شاء الله به دل نگیرید )

  11. این مزخرفا چیه نوشتی هر چی که عشق میکنی میذاری دیگه خیلی مسخره ی آی تی رسان با اپل سر جنگ داره
    چرا آیپدو نگفتی

    1. با حضور سایت هایی مثل زومیت که واقعا بی طرف هستند و واقعا به آی تی جامعه خدمت میکنن نه برای کسب درآمد و بالا بردن بازدید از روش های مختلف استفاده میکنند حضور در چنین سایت هایی مایه تاسفه

  12. من انتظارم از سایت ای تی رسان چیزی فراتر از این بود
    در حالی که اکثر کاربرا این پست رو ناقص میدونن به جای پذیرشش میگید که دوستان علاقه به متشنج کردن سایت دارن خوب اگه شما مطلب اشتباه و تشنج امیز نذارید
    کاربرای محترم هم فضا رو متشنج نمی کنن (به قول شما)….
    انتقاد پذیری و پذیرش اشتباه هم رفتار خوبیه…….
    واقعا که…

  13. خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی مزخرف بود
    دلیل لیستتون شماره 1 نداشت
    شماره یکش ایپد هست

  14. با سلام
    سارا خانم خیلی ممنون بابت این مطلب
    خیلی وقت بود دنبال همچین مطلبی میگشتم

    خیلی خوب بود.احسنت داره

  15. آرین (Darkstone)

    به نظر من این پست باید پاک بشه.
    چون این پست واقعا به معنا هست !!!
    بر چه اساسی شما این پست رو دسته بندی میکنید !!؟؟
    برترین تبلت های دنیا !!؟ اگر آره پس پست کاملا اشتباه هست
    تبلت های با قیمت به صرفه ؟! اگر آره پست ناقص هست چون تبلت هایی به صرفه تری هم میشه تو این لیست باشند
    تبلت های خوب در ایران !!؟ اگر آره پست اشتباه هست!

    شما اساس و پایه این دسته بندی رو لطفا مشخص کنید.
    و بعد هم اینکه این پست به کل اشتباه هست منتشر شدن اش ! چرا !؟
    چون ما هم بخش مشاوره در سایت داریم و هم در انجمن پس این پست کلا بی معنی هست !!!

  16. سلام مرسی بابت معرفی
    تو این تبلت ها کدوماشون قابلیت call دارند؟
    حتی سیم بخورند میشه هک کرد
    ممنون

  17. سارا خانوم مقاله بسیار خوبه ، ولی فقط یک کلمه “بهترین” به کل دوستان رو منفجر کرده و دارن ابراز احساسات میکنن ! اگه به مناسبترین ها تغییر پیدا کنه دوستان دیگه دعوا نمیکنن !

  18. من کلا اعتقاد دارم تبلت بجز انگری بردز و اینا، بازی دیگه ای لازم نداره!
    اگه به بازی روی گجت دستی باشه، گوشی های خیلی خوب هستند الان.
    اگرم صفحه بزرگ بخوایم، لپتاپ ها هستند، بزرگتراشونم PS و Xbox ..
    تبلت های بازی خیــــــــــلی هزینه بر هستند..
    بنظرم بیشتر یکی دو هسته، برای تبلت لازم نمیشه..! نهاااااااااااایتش همون نکسوس7 ..!

    1. این حرف به کل اشتباهه و با معذرت از جناب گل‌کار تایید نمیکنم !
      الان برای خیلی ها چیپ های MediadTek و TI و RockChip و … گم‌نام هستن ، ولی بستگی به فرد داره ، این حرف نمیتونه همیشه درست باشه ، برای مثال برای فردی حتی Snapdragon هم گمنامه پس نمیشه اینطور قضاوت کرد …

      1. کجای مدیا تک یه پردازنده ی نام نا آشناست.حتی سونی هم میخواد ازش استفاده کنه.یه دفعه بگید sterison هم نام نا آشناست.

  19. فک میکنم برای سامسونگ تبلیغ کردید. غیر از 2 نکسوز و TF700T باقی رو قبول ندارم. تبلیت Z خیلی بهتره.
    گرچه نکسوز بسیار زشته

  20. این چند تا مدل مثلا بهترین ها هستند ؟؟؟؟

    مگه مجبور هستید مقاله تهیه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اپل یعنی جز بهترین ها نیستن ؟؟؟؟؟؟؟

    اگه بهترین ها اینها هستنتد بدترین ها کدومند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. سارا خانوم شما مقاله سه در چهار(مقایسه سه تبلت 4 هسته ای) رو بخونید تا متوجه بشین تا هوآوی مدیاپد 10 چه غولی هست!

    1. سارا صریحی

      موافقید طی یک نظر خواهی از کاربران همیشه در صحنه ی آی تی رسان بخوایم بیان تبلتهای مورد علاقه اشونو معرفی کنن بعد ما هم همه ی اونا رو طی یک مقاله جمع آوری کنیمو با عنوان تبلتهای مورد علاقه ی کاربران آی تی رسان منتشر کنیم؟ یا هم بهتره یک مقاله تحت عنوان آیپد بهترینو بی نقص ترین تبلت دنیا بنویسیم. اونجوری کاملترین مقاله ی دنیارو نوشتیم.

      1. تیتر تبلت میخواید این شش تا بهترین هست باید به شش تبلت مناسب تبدیل بشه.هیچ چیز بهترین نیست.منم هیچ وقت از iPad دفاع نکردم شما تو کجای نظر من کلمه ی ایپد دیدید.علم غیب دارید.وقتی شما تیتر میزنید تبلت می خواهید؟ این شش تبلت بهترین هستند!یعنی شما فقط این تبلت ها رو قبول دارید که این نشان از بی اطلاعی شما داره.یه بار محض رضای خدا مقاله های آقای گلکار رو بخونید یاد بگیرید،چه جوری مقاله مینویسند.نویسنده های سایتتون فکر میکنند پرفسور هستند و فقط اون ها میدونند چی خوبه.هر چند روز،میان یه مقاله ی تحلیلی مینویسند و بعد برای خودشون چه چه و به به میکنند که عجب مقاله ای نوشتم.ناز شصتم

        1. سارا صریحی

          حق همیشه با مشتریه! اما بهتره دیدتون رو کمی گسترده تر کنید. اینرو به شما نمیگم. روی صحبتم با دوستانیه که هنوز بر این باورند مقاله ای که نویسندگان مینویسند نظر شخصی اونا هم هست.
          وظیفه ی من نوشتن و ترجمه کردنه! بیشتر چیزهایی هم که مینویسم اصلا نظر شخصیم نیستن و با توجه به مطالبیه که در سایتهای معتبر انتشار پیدا میکنه. ما همیشه مقاله های آقای گلکارو میخونیمو در واقع ایشون استاد ما هستن. منتها مسیر کاری هر یک از ما با دیگری متفاوته.

  22. سلام
    بین اینها tf700 asus رو بیشتر دوست دارم اما چند وقت پیش که میخواستم بخرم تو بازار پیدا نمیشد. اما الان xperia z sony رو ترجیح میدم هر چند هنوز قیمتش کاذبه

  23. عجب!!!
    خیلی از این تبلت هایی که معرفی کردید هم قیمت و یا قیمت بیشتری از آیپد مینی دارند اونوقت چجوری این ها به صرفه هستند؟! :O

  24. الان آیپد نخوده ؟!!!

    ۶۲ درصد کل فروش تبلت های جهان مال آیپد هست بعد آیپد جزو ۶ تا تبلت برتر جهان نیست ؟؟!!

    1. دمت گرم اقا امیر یعنی اینجا مدیا پد جایی نداشت و باید جاش اینول و نکسوس باشه این که خیلی مسخره

      مرسی بابت ایت همه راهنمایی های خوبتون

      1. سارا صریحی

        در این مقاله بیشتر تلاش شده جایگزین هایی برای آیپد و آیپد مینی با قیمت ارزانتر معرفی بشه.
        ابتدای مقاله هم این نکته مشخص شده.
        برای آنهایی که تبلت خوب میخواهند و در عین حال نمیخواهند زیاد هزینه کنند.
        مسلما ده ها تبلت دیگر هم بود که بشه تو این مقاله جاش داد.
        در ضمن لطفا مساله رو جنسیتی نکنید. اینجا یک سایت فن آوریه

        1. اگه قرار باشه چیزی جایگزین آیپد ها بشه در 7 اینچی ها خودتون میدونید که ایسوس فون پد هم از لحاظ تراکم پیکسل هم رزولوشن و قابلیت مکالمه مستقیم از همه هم رده های خودش سر تر شده و بازار تبلت ها رو به چالش کشیده (بهتر بود قبل از گذاشتن این مقاله یه نگاهی به بنچ مارک های موجود هم میکردید!!!)و در تبلت های 10 اینچ هم کاملا واضح هست مدیا پد با بیشترین بنچ مارک از لحاظ قیمتی از همه هم رده های خودش بالاتر محسوب میشه….پس لطفا تجدید نظر کنید یا مقاله بیشتر مطالعه کنید
          با تشکر

        2. زهرا ایمانی

          کجای این تبلتا از ایپدمینی ارزونتره قیمت ایپد مینی 125000،کسی که تبلت اینول رو تبلت خوبی میدونه یعنی باید به حالش خندید.ههههههههههههه

  25. واقعا از این که تو لیست شما تبلت آینول رو دیدم خیلی تعجب کردم! از شما بعید بود!
    دوربین 2 مگاپیکسلی و 0.3 مگاپیکسلی جلو – پرندازه چهارهسته ای که فکر کنم تو عمل حتی از دو هسته ای ها هم ضعیف تر عمل کنه. گرافیک خیلی بد که عمرا براش دیتا پیدا بشه!! دیگه چی می خواین؟!!!!
    من از آقای گلکار در مورد همین تبلت پرسیدم و ایشون گفتند که نخرمش حتی اگه مفت بدند!! یکی از بچه ها بین دو تا تبلت گیر کرده بود میخواست یکیشون رو بگیره اومد از آقای گلکار سوال کرد در موردشون که یکی از تبلت ها هم همین تبلت بود و آقای گلکار گفت هیچ کدوم رو پیشنهاد نمیکنم ولی اگه زوری باشه تبلت آینول رو بگیرین که لاقل اسم بهترین از خود درو کرده:D !!!!!! در حالی که تبلت دیگر تک هسته ای بود و این هم یعنی این که تبلت آینول با اینکه 4 هسته ایه ولی در عمل هیچ فرقی با تک هسته ای نداره.
    میتونستین به جای تبلت آینول ، تبلت هوآوی مدیاپد 10 رو بذارین.
    مشخصاتش هم فوق العاده ست : صفحه نمایش 10 اینچی فول اچ دی با زاویه دید بی نظیر ، بدنه فلزی ، رم دو گیگ ،سی پی یو 4 هسته ای جی پی یو 16 هسته ای ، باریک ترین تبلت 10 اینچی (فقط با 8.8میلی متر) دوربین 8 مگا.یسلی فول اچ دی و 1.3 مگاپیکسلی اچ دی جلویی و از همه مهم تر برند معروف و خوب هوآوی است. و قیمتش تنها 1,300,000 تومان هست.

    1. واقعا که ، چظور تبلت 600 تومنی رو با 1.300 مقایسه میکنید ؟! چطور پردازنده چهار هسته ای Cortex-A5 با 9 میلیارد محاسبه رو با قدیمی ترین پردازنده آرم یعنی ARM 11 مقایسه میکنید ؟! آینول از پرطرفدارترین هاست ، این تبلت در این قیمت و این مشخصات فوق العادست ، توسط تعداد زیادی از سایت های خارجی هم مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده ، این تبلت دوربین ضعیفی داره ، تو این قیمت خیلی از تبلت ها حتی دوربین هم ندارن ، دوربین گلکسی تب هم با قیمت 1.100 هم ضعیفه !!
      مطمئنم آقای گل‌کار چون تاحالا اسم این مارک رو نشنیده بودن به هیچ وجه توصیه نکردن ، به هر حال تو این قیمت شما تبلتی بهتر پیدا نمیکنید ، نکنه میخواید مارشال و وین تاچ و از این قبیل تبلت های بلااستفاده بگیرید !؟؟!!؟ کمی منطقی صحبت کنیم

      1. من تبلت 600 تومنی رو 1,300 تومنی مقایسه نمیکنم!!
        فقط گفتم خوب میشد جای اون تبلت آینول هوآوی مدیا پد 10 رو میذاشتین.
        اتفاقا آقای گلکار به احتمال زیاد با این تبلت کار کرده این جمله رو از همین ایشون در مورد اون تبلت شنیدم : “آینول سعی زیادی کرده تا یه تبلت شبیه نکسوس 7 بسازه اما موفق نشده و اصلا پیشنهاد نمیکنم بخرینش.
        ابن جواب رو آقای گلکار در جواب به یکی از دوستان گفته که در مورد این تبلت سوال کرده بود.

  26. galaxy note 10.1 چندان چنگی به دل نمیزنه من استفاده میکنم خیلی بددست و بدساخته کیفیت صفحه نمایشم تعریفی نداره راحت پیکسلهارو میشه دید,من به هیچکس پیشنهادنمیدم حتما بعد از چند روز ازخریدتون پشیمون میشید مخصوصا افراد خوش سلیقه.در کل در مورد یک اسباب بازی نفرت انگیز صحبت میکنیم

  27. میگم این مقاله دقیقا چه فرقی با مقاله ی تبلت هایی که باید بخریم و نخریم داره.اینترنت مفت دارید بدید به ما:-D

    1. خوب فرص بر اینکه فرق نداره ، واقعا الان اتفاق بدی افتاد که اینو گفتید ؟!
      در ضمن اون قسمت محدودیت برای معرفی داره ، اینجا تبلتای بیشتری معرفی شدن.

  28. واقعا جای سواله که تبلت آینول توی لیست شما قرار داره. مخصوصا این که توصیه اکید آقای گلکار اینه که تبلت چینی نخرید.
    در ضمن فکر می کنم این مطلب قدیمی باشه چون دستگاه هایی مثل Galax Note 8 و یا Xperia Z که اسم و رسمی دارند در این لیست قرار نداره.

    1. علیرضا محمدی

      اصولا اسم و رسم توی آی تی رسان معنی نداره دوست عزیز. مهم کیفیت واقعی محصول هست نه اسم و برند

      1. من تو عمرم ندیدم که مدیرای یه سایت از سایت خودشون تعریف کنند.کاربرای سایت باید بگن شما خوبید یا نه.نه اینکه خودتون برای خودتون پپسی باز کنین

    2. آینول از با کیفیت ترین برندهای موجود در چین هست ، و همینطور تقریبا پرطرفدارترین مارک تبلت ! در چین ! اونقدر این مارک طرفدار داره و فروشش بالاست که برخی تبلت هارو از جمله همین ونوس رو در برخی مناطق با قیمتی معادل 50 دلا رمیده !!!! در کل بین مارک های چینی بجز هوآوی از نظرم این برند قابل اعتماد ترینه

    3. آقای گلکار به غلط و از روی تعصب راهنمایی میکنند.ایشان میگفتند که آیفون 5 هم نخرید!!!!!!!!!!!!!!
      شما گوش نکنید! 🙂

  29. سلام
    پس mediapad 10 fhd چی؟؟؟
    یه سوال دیگه هم اینکه ببخشد قیمت تبلت ایسوس ترنسفورمر پد اینفینیتی TF700T چنده؟

  30. با اولی موافقم ولی نه همه نسخه هاش
    دومی هم همینطور مثل اولی ، ولی اصلا تو بازار نیست ! کسی قیمتشو میدونه ؟ اگه تو بازار هست ؟
    سومی رو موافقم ! برندهای چینی بی کیفیت و زیادی تو بازار به قول آقای گل کار عین قارچ در اومده ولی این یکی رو من جزو اونا نمیدونم ! آینول پرطرفدارترین برند چینی تبلت تو خود چین هست ، انقدر فروشش بعضی جاها بالاست که تبلت هاشرو مثلا همین ونوس رو بعضی جاها 50 دلار میده ! ما اینجا میخریم 600 تومن 🙁
    نوت 10.1 بله
    TF700 با قیمتی معادل 2.700 بدون داک کیبرد آیا واقعا ارزش داره ؟! تازه خیلی جاها پیدا نمیشه ! اگه قیمتش دور و ور 2.100 بود ارزش داشت !
    تب 2 هم نسخه 7 اینچش فقط 8 گیگابایتیش ارزش خرید داره ، 16 و 32ش به هیچ وجه ارزش ندارن
    ———————–
    ممنون از توضیحات خوبتون فقط ببخشید گیر دادم !
    اینم چند نمونه از خوش قیمت ترین تبلتای بازار :
    Ainol Novo 10 Hero II
    neXus 7 32 GB 3G
    MediaPad 10 FHD
    Xperia Tablet Z هم بزودی
    ——————–
    با تشکر از مقاله شما و معذرت بابت گیر دادن !!

  31. علیرضا محمدی

    2 تاش را دوست ندارم! یکیش را هم توصیه نمیکنم! البته فقط با 3 تا از این محصولات کار کردم تا حالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH