آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6

به‌تازگی دو تصویر جدید و واقعی از ال‌جی G6 منتشر شده است که به خوبی می‌تواند شمایل این اسمارت‌فون را به نمایش بگذارد. همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، نمایشگر این تلفن‌همراه روشن است و به خوبی می‌توانیم متوجه شویم که در این نسخه از خانواده G باز هم شاهد استفاده از قابلیت نمایشگر همیشه روشن خواهیم بود. این ویژگی می‌تواند تاریخ، ساعت و میزان شارژ باقی‌ مانده را به صورت مداوم به نمایش بگذارد. دیگر نکته‌ای که با نگاه کردن به بخش جلویی مشاهده می‌کنیم این است که گوشه‌های نمایشگر تیز نبوده و گرد هستند و همین‌ امر بر زیبایی پنل جلویی افزوده است. این اسمارت‌فون در بخش بالایی حاشیه کمی دارد که متاسفانه در بخش پایینی این میزان کمی بیش‌تر می‌شود، این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که به تقارن اجسام اهمیت می‌دهند آزاردهنده باشد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم هستند اما بازهم به نسبت دیگر پرچم‌داران زیاد به نظر می‌رسند.

در تصویر دوم می‌توانیم بخش پشتی این اسمارتفون را مشاهده کنیم که با توجه به استفاده از فلز، براق بوده و باز هم در این بخش از ترکیب دوربین دوگانه و سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر آن استفاده شده است. در بخش جلویی لوگو LG قرار گرفته و در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم لوگو زیبای G6 را مشاهده کنیم.

خوشبختانه منبع ناشر این عکس اطلاعاتی را هم از این اسمارت فون منتشر کرده است. از جمله این اطلاعات می‌توان به پردازنده اسنپدارگون 821، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. میزان رزولوشن مورد استفاده در نمایشگر این اسمارت فون 2880 در 1440 پیکسل خواهد بود، از دیگر ویژگی‌های ال‌جی G6 می‌توان به پشتیبانی از quad-DAC و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در تاریخ 26 فوریه و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017 انجام خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH