آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi Mix 2 با نمایشگر بدون حاشیه!

در حال حاضر می‌توانیم به صورت قطعی بیان کنیم که شیائومی در حال توسعه نسل دوم Mi Mix است. Lei Jun مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که طراحی نسل آتی Mi Mix‌ را همانند نسل نخست، Philip Starck طراح مشهور فرانسوی بر عهده دارد. هم‌چنین با درز اطلاعات بیش‌تر در رابطه با این اسمارت‌فون می‌توانیم در انتظار تغییرات گسترده و ویژگی‌های بیش‌تری در Mi Mix 2 باشیم.

کمپانی چینی Goodix در نمایشگاه MWC 2017 از یک نمونه جدید اسکنر اثر انگشت رونمایی کرد که در صفحه نمایشگر قرار گرفته است. این فناوری می‌تواند بخشی از نمایشگر را به عنوان سنسور اثر انگشت در نظر بگیرد، به این ترتیب دیگر نیازی نیست که کمپانی‌های سازنده فضای جداگانه‌ای را در پنل جلویی و یا پشتی اسمارت‌فون برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در نظر بگیرند. Sun Changxu تحلیلگر چینی پیش‌بینی کرده بود که اپل در آی‌فون 8 از این نوع سنسور اثر انگشت استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد یک شرکت چینی قرار است لقب اولین استفاده کننده از اسکنر اثر انگشت تلفیق شده با نمایشگر را دریافت کند.

Pan Jiutang دیگر تحلیلگر چینی علاوه بر تایید استفاده Mi Mix 2 از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در نمایشگر، به این موضوع هم اشاره کرده است که این اسمارت‌فون در نیمه دوم سال 2017 روانه بازار خواهد شد. جدای از اینکه شیائومی به عنوان اولین سازنده چینی استفاده کننده از حسگرهای نوع جدید خواهد بود، انتظار می‌رود در دومین نسخه Mi Mix از نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری در مقایسه با 91.3 درصد نسل اول استفاده شود. هم‌چنین پیش‌ بینی می‌شود این اسمارت‌فون از ویژگی‌های جدیدی بهره بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH