استوری اینستاگرام 250 میلیون کاربر فعال روزانه دارد

بدون شک اولین اپلیکیشنی که ویژگی استوری را به دنیای مجازی و کاربرانش عرضه نمود، اسنپ‌چت بود. اما فیس‌بوک با کپی‌برداری از این ویژگی توانست موفقیت به‌مراتب بیشتری نسبت به رقیبش بدست آورد. اما بعد از این دو کمپانی، این قابلیت اینستاگرام توانست خود را به عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه اشتراک‌گذاری عکس در فضای‌مجازی معرفی نماید و این ویژگی درحال‌حاضر تعداد کاربران روزانه بسیار بیشتری نسبت به اسنپ‌چت دارد.

استوری اینستاگرام
مدیر فروش جهانی فیس‌بوک، کارولین اورسون، در گفتگو با CNBC به این مطلب اشاره نمود که استوری اینستاگرام در سطح جهانی 250 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. وی همچنین اذعان نمود که یک‌سوم پربیننده‌ترین پست‌های اینستاگرام مربوط به کمپانی‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی است. وی ادامه داد:

اگر به یکسال قبل بازگردیم، استوری اینستاگرام در آن موقع موجود نبود.

اینستاگرام برای اولین‌بار ویژگی استوری خود را در آگوست 2016 اجرا نمود. این خصوصیت مشابه ویژگی موجود در اسنپ‌چت است. در ژانویه امسال میزان کاربران استوری اینستاگرام به 150 میلیون نفر در روز رسیده بود.

هنوز یکسال از انتشار این قابلیت نمی‌گذرد که اینستاگرام توانست از رقیب خود اسنپ‌چت پیشی بگیرد. اینستاگرام در ماه آوریل اعلام نمود که بیش از 200 میلیون کاربر فعال در استوری خود دارد، درحالی‌که اسنپ‌چت در مدت مشابه تنها 166 میلیون کاربر فعال داشت.

اینستاگرام به پیشرفتی که در برابر اسنپ‌چت پیدا کرده است، ادامه می‌دهد. اورسون همچنین اینستاگرام را متهم به کپی‌برداری این ویژگی از اسنپ‌چت نمود و اشاره کرد فرمت اصلی اینستاگرام و بسیاری از سرویس‌های خدماتی مشابه، توسط فیس‌بوک اختراع شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH