گوشی ال‌جی Q6 در تاریخ 11 جولای معرفی خواهد شد

پس از معرفی پرچمدار ال‌جی، حرف و حدیث‌هایی درباره نسخه ضعیف‌تر این تلفن‌ هوشمند به گوش می‌رسید و حالا آنطور که مشخص شده، این شرکت قصد دارد تا از نسخه مینی پرچمدار خود با نام ال‌جی Q6 پرده‌برداری کند. همچنین طبق گزارشات اخیر، برخی مشخصات حتمی این اسمارت‌فون فاش شده است.

ال‌جی تصمیم گرفته تا این دستگاه را در تاریخ 11 ماه جولای و در کشور لهستان معرفی کند، به همین منظور نیز این شرکت دعوتنامه‌های مراسم رسمی خود را ارسال نموده ولی باید گفت که در یک نمونه‌ از این دعوتنامه، هیچ اشاره‌ای به رونمایی از گوشی ال‌جی Q6 نشده و تنها موردی که توجه ما را به خودش جلب می‌کند، استفاده از هشتگ “LGBarbeQ#” است.

ال‌جی Q6

همانطور که مشاهده می‌کنید، حرف آخر این کلمه (Q) به طرز منظورداری بزرگ نوشته شده که نشان از ال‌جی Q6 داشته و با شایعات پیشین مطابقت دارد. نسخه دیگری نیز از این دعوتنامه به زبان لهستانی بوده که البته چیز زیادی از آن متوجه نمی‌شویم، ولی بازهم مشابه نسخه قبلی، خودنمایی حرف Q را به ما نشان می‌دهد. درحال‌حاضر تنها چیزی که مشخص نیست، این بوده که آیا ال‌جی در این مراسم گوشی Q6 را برای بازار جهانی درنظر گرفته یا اینکه این محصول فقط برای بازار کشور لهستان عرضه خواهد شد.

ال‌جی Q6

این اسمارت‌فون از صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی دارای نسبت تصویر 18:9 بهره خواهد برد و برخی از ویژگی‌های جدیدترین پرچمدار این کمپانی را نیز به ارث می‌برد. علاوه‌بر این، می‌توان به داشتن نسبت بدنه به نمایشگر مشابه با گوشی ال‌جی G6 اشاره کرد. کمپانی سازنده برای این دیوایس دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH