باگ جدید اینستاگرام برخی از صفحات کاربران را پاک کرده است

اگر شما هم ازجمله کاربرانی هستید که طی چند ساعت اخیر موفق نشده‌اید به‌حساب کاربری‌تان وارد شوید و با خطایی روبه‌رو شده‌اید که نوشته‌شده صفحه شخصی شما حذف‌شده است، نگران نباشید، گرفتار هکرها نشده‌اید و اینستاگرام‌تان هک نشده است، این باگ جدید اینستاگرام بوده که کاربران دیگری را نیز دچار مشکلی مشابه شما کرده است.

طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، توییتر  اینستاگرام پر از پیام‌هایی شده که این شبکه اجتماعی را از وجود باگ و مشکل فنی جدیدی مطلع کرده که حساب کاربری برخی از افراد را حذف نموده است. این کاربران در توییت‌های متعدد از اینستاگرام خواستند تا دراین‌باره توضیحاتی ارائه دهد.

باگ جدید اینستاگرام

اینستاگرام نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که از وجود این مشکل اطلاع داشته و در حال حل آن است.

در بیانیه اینستاگرام آمده است:

ما از مشکلی که لاگین شدن برخی از کاربران به‌حساب کاربری‌شان را دچار مشکل کرده است مطلع هستیم و کارشناسان ما در حال کار روی این مشکل و رفع این نقص فنی در اسرع وقت هستند.

این باگ که به‌تازگی برخی از حساب‌های کاربری را درگیر کرده است به بعضی از کاربران در هنگام ورود به‌حساب کاربری خطای دسترسی داده و برای بعضی دیگر خطای مسدود شدن حساب کاربری را نشان می‌دهد و نگرانی‌های بسیاری را برای کاربران این شبکه اجتماعی به وجود آورده است.

هنوز آمار دقیقی از کاربرانی که با این باگ جدید اینستاگرام روبه‌رو شده‌اند، منتشر نشده و مشخص نیست دلیل بروز این مشکل چه بوده است.

آیا شما نیز با این مشکل روبه‌رو شده‌اید؟

1 در مورد “باگ جدید اینستاگرام برخی از صفحات کاربران را پاک کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH