آی‌فون 8 با رنگی جدید عرضه خواهد شد

در گذشته آی‌فون‌ها در رنگ‌های ساده و ابتدایی به بازار می‌آمدند و فقط آن‌ها را به‌صورت سفید یا سیاه می‌دیدیم. اما با گذر زمان، اپل شروع به ارائه آی‌فون‌های خود با رنگ‌های جدید کرد؛ به‌نحوی که آی‌فون 7 پلاس در رنگ‌های متنوعی هم‌چون مشکی، نقره‌ای، طلایی، رز گلد و جت بلک معرفی گردید.
حالا به‌نظر می‌رسد که آی‌فون 8 با ظاهر جدید آینه‌ای رنگ ارائه خواهد شد. بنجامین گسکین در توئیتی اعلام کرده که این اسمارت‌فون در چهار رنگ عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها آینه‌ای رنگ است. این موضوع، گزارش قبلی مینگ چی کو (KGI) مبنی‌بر معرفی آی‌فون 8 در رنگ‌های کمتر برای حفظ نام تجاری “boutique” را رد می‌کند.

آی‌فون 8

با توجه به اینکه KGI با گزارشات موثق خود در گذشته اثبات شده، پس ممکن است در این مورد نیز حقیقت را بیان کرده باشد. بااین‌حال از آنجا که تمامی این گزارشات، از طرف اپل به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند، بدیهی است که فقط آن‌ها را باید به‌عنوان شایعه درنظر گرفت. در‌ ضمن 9to5mac اشاره می‌کند که ممکن است گسکین اشتباها جت بلک را به رنگ آینه‌ای جدید تبدیل نموده باشد.
رنگ جت بلک آی‌فون 7 پلاس دارای یک سطح نسبتا براق شبیه آینه است به‌طوری‌که ما مطمئن نیستیم با وجود این نسخه، گزینه دیگری از رنگ مشابه مورد نیاز باشد. در هر صورت ما باید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر تا رونمایی رسمی این اسمارت‌فون که برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده، صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH