آی‌فون 8 در ماه اکتبر همراه با اسکنر عنبیه چشم عرضه‌ خواهد شد

براساس آخرین گزارش‌ها، عرضه گوشی آی‌فون 8 از ماه اکتبر و یا اوایل ماه سپتامبر (به تعدادی محدود) عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در مراسم رونمایی از گوشی‌های آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس برای علاقه‌مندان به این برند محبوب معرفی شود.

اگرچه هنوز زمان دقیقی از سوی کوپرتینویی‌ها برای این مراسم اعلام نشده، اما گفته می‌شود که این رویداد بزرگ در یکی از روزهای هفتم، هشتم و یا نهم سپتامبر برگزار خواهد شد و عرضه مدل‌های معرفی شده نیز از روز یک‌شنبه یعنی هفدهم سپتامبر کلید خواهد خورد. اما از آن‌جایی‌که اپل در طی سال‌های اخیر، همواره روز جمعه را برای شروع عرضه گوشی‌های خود انتخاب می‌کند، با قاطعیت نمی‌توان در خصوص درستی این ادعا اظهارنظر کرد.

از طرفی دیگر اخیرا شایعه شده که اپل امسال قصد دارد تا اسکنر اثر انگشت را در دکمه پاور گوشی جدید خود تعبیه کند که با استناد به گزارشی که امروز منتشر شده، این ادعا به واقعیت تبدیل نخواهد شد. چراکه در کیس‌های رسمی تولید شده برای این گوشی، محلی برای این دکمه در نظر گرفته نشده و از این رو، این احتمال یعنی قرارگیری تاچ آی‌دی در آن بسیار ضعیف است.

براساس اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص این گوشی منتشر شده، اپل حسگر اثر انگشت را به قسمت پشتی دستگاه منتقل کرده و یا به‌طور کامل قید آن را خواهد زد. شاید حذف تاچ‌ آی‌دی عجیب به نظر برسد، اما با توجه به برخورداری این گوشی از اسکنر عنبیه چشم، شاید تصور آی‌فون جدید بدون این حسگر چندان هم بعید به نظر نرسد.

آی‌فون 8

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سنسورهای متعددی در قسمت جلویی آی‌فون 8 تعبیه خواهد شد که سنسورهای مربوط به اسکنر عنبیه چشم نیز قابل رویت هستند. گفته می‌شود که در صورت درست بودن این ادعا، این سیستم با نام احتمالی FaceID معرفی خواهد شد. براساس آخرین شنیده‌ها، آی‌فون 8 برای اولین‌بار در تاریخ شرکت اپل به تکنولوژی شارژ وایرلس Qi مجهز خواهد بود و احتمالا تنها در یک رنگ و آن هم رنگ مشکی روانه بازار می‌شود. در گذشته قیمت آی‌فون 8 مشخص شده بود.

به گروه تلگرامی آی‌فون‌های شرکت اپل ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH