Enact و Exalt از ال‌جی،تا 5 روز دیگر آغاز به کار می‌کنند

در چند هفته اخیر خبرهایی از دو محصول انکت و اگزالت ال جی به گوش می‌رسید. در سایت فون آرنا تصاویری از این دو محصول انتشار یافته است:

انکت یک اسمارت‌فون اندرویدیست که مجهز به یک کیبورد لغزنده کیوورتی و باتری 2460 میلی آمپری است. اما اگزالت یک تلفن معمولی تا شو با صفحه نمایش داخلی 3 اینچی با رزولوشن 240×400  پیکسل و یک صفحه نمایش ال ای دی خارجی است.هر دوی این دستگاه‌ها 22 آگوست معرفی خواهند شد.

1

انکت تلفنی برای هر دو گروه مصرف کنندگان جدید و قدیمی است. مود استارتر آن به شما امکان می‌دهد که خیلی زود کار با آن را یاد بگیرید. کیبورد کیوورتی تعبیه شده برای این مدل تجربه‌ای جدید و متفاوت از کار با یک گوشی اندرویدی بهمراه کیبورد ارایه می‌دهد. برای کاربران با تجربه، انکت مود استانداردی در نظر گرفته است که با انتخاب آن هر آنچه از یک گوشی اندرویدی انتظار دارید بر آورده خواهد شد.QSlide 2.0 به شما امکان می‌دهد که خیلی راحت چند برنامه را با هم اجرا کنید و از ویژگی مالتی تسکینگ آن لذت ببرید.

2

اما اگزالت یک تلفن کلاسیک تاشو است که با دکمه‌های بزرگتر تجربه‌ای متفاوت‌تر از تلفن‌های دیگر قدیمی به شما ارایه می‌دهد.

ال جی با قرار دادن Voice Clarity Mode موجب ارتقا صداهای فرکانس بالا و در پی آن کاهش صدمات شنوایی شده است.

در ین مدل ویژگی وجود دارد که پیامک‌های شما را برایتان می‌خواند و صفحه نمایش خارجی آن به شما امکان می‌دهد از آمدن پیام‌های جدید و البته تماسهای‌تان مطلع شوید.

1 در مورد “Enact و Exalt از ال‌جی،تا 5 روز دیگر آغاز به کار می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH